Pulver-grød.... Er det så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

frk Jensen

TbCp skriver:

Nej det var vist også bare lige for at komme ud med min "pointe". Synes ofte der bliver snakket rigtig meget imod pulvergrød.... Og ville vist bare høre om jeg virkelig var den eneste der havde brugt det til mit barn

Der er ingen der er en dårlig mor bare fordi man giver pulvergrød... det er en win win situation om hvad man selv føler for og gør.
Der er jo også dem som hellere vil spise salat end pizza.. vi er alle forskellige og ingen mennesker er dårlige fordi de vælger pizzaén.

Min knægt fik både hjemmelavet frugtmos, men var vi på farten så kunne jeg da sagtens købe et glas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Jules

Kristinewl skriver:

Mine piger er også vokset op på pulver grød Jeg stod i starten og lavede alt fra bunden for at se dem lave opkast-bevægelser. Det blev jeg træt af.

Pulver grøden kunne de lide og det fik de. De er ikke specielt kræsne i dag så ....

Viktor har os fået det da han bestemt ikke kunne lide mit hjemmelavede lige meget hvad jeg prøvede!

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Er jeg virkelig den eneste herinde der har givet sit barn pulvergrød da hun var yngre.
Jeg synes det lyder som om at alle andre selv står og kokkerere.

Jeg valgte den "nemme løsning" i stedet for at stå i køkkenet og lave ting som Liva alligevel kun spiste 2-3 skefulde af.

Pulvergrøden elskede hun og spiste gladeligt en hel portion.
Da hun gik over til at spise det samme som os havde vi ingen problemer med at hun ikke ville spise "normal" mad.

Nå men jeg føler mig nærmest som en dårlig mor når jeg læser nogle af trådene herinde om pulvergrød <-> hjemmelavet grød

Emil fik da også pulvermad. Og vores sp sagde også det var fint da der altså også er en masse godt i det

Anmeld

25. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor er jeg glad for den her tråd,så har jeg det ikke alt for dårligt hvis vi må give op i kampen om at få Alexander til at spise hjemmelavet grødHan ELSKER pulvergrød,den bandit

Anmeld

25. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Min datter fik også pulver grød de første mange mdr. Faktisk sidst i November 2008 gik jeg over og lavede grøden selv, da hun åd mine penge op. Til sidst fik hun så kun morgenmad, lavet af pulver.

Så er er der også et pulver barn!

Anmeld

25. november 2009

UngMor83

Nej du er ikk. Hvis du er, så er jeg det bestemt oz. Alle mine 4 børn har "levet" af pulvergrød... Har oz lavet det hjemmelavet EN GANG imellem. Men for dælen, det er sgu nemmere med det pulver. Øllebrød og frugtmos har jeg altid lavet selv, for det er det eneste de har villet ha. Men ellers har den stået på pulvermad her, indtil de ku spise hva vi andre fik. Og den mindste herhjemme (7mdr) NÆGTER at spise havregrød eller noget der indeholder kartofler. Og har aldrig fået hug for det at sp. eller læge.... Kan god være det er billigere at lave det selv ja, men så vil jeg hellere ty til den "dyre" og nemme løsning, og så bruge tiden på mit barn i stedet for at stå i køkkenet og kokkerere en mini portion grød... Ejj så gdt spiller klaveret sgu ikk her...

Men vi er alle forskellige, og hurre for det. HVIS pulvergrød nu var så skidt for barnet, hvorfor laver de det så?? Det ska man oz tænke på...

>> Sonja <<

Anmeld

25. november 2009

Lone Jakobsen

her har alle mine også fået både pulver grød og hjemmelavet grød. jeg er altid startet op med ideen om at de kun sku ha den hjemmelavede.... men de er alligevel endt med at få en god blanding af begge dele.

lige nu gider Rasmus bare ikke fast føde.... men pulvergrøden er den han spiser "mest" af.

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Jeg kan ikke se noget galt i at man giver sit barn pulvergrød....

Hvorfor skulle det være forkert at give sit barn pulvergrød?

Jeg har selv givet Julie det...

Det kan da godt være mange siger "Hold kæft hvor er du doven, når dit barn får pulvergrød"

Lad det sive igennem... Jeg har fået den kommentar alt for tit..

Anmeld

25. november 2009

NaFe

Her stod den også på pulvergrød da feluca var lille... Ja jeg valgte den nemme løsning, da jeg ikke følte overskud til a stå og kokkerer selv...

Anmeld

25. november 2009

Mira0911

Feluca09 skriver:

Her stod den også på pulvergrød da feluca var lille... Ja jeg valgte den nemme løsning, da jeg ikke følte overskud til a stå og kokkerer selv...

Præcis, det er jo ikke altid man har overskud til at kokkerere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.