Ork jo... Du kan tro, han elsker dig!!! 
Jeg oplevede det samme med vore den store dreng. Vi har 3 drenge på snart 12, 10 og 5½. Og tro mig... Drenge elsker deres mor. Hun er simpelthen gudinden.
Jeg spurte sundhedsplejersken, da Rasmus (12 år) var lille. Hun sagde, at han var sådan overfor mig, fordi jeg netop altid var der for ham. Han stolede så meget på mig og havde så meget tillid til mig, at han vidste, jeg altid var der for ham. Og fordi far altid fik opmærksomheden var fordi, han havde "svigtet" ved ikke altid at være der. Han var jo på arb osv og derved skulle Rasmus "hive" og prøve at få mere opmærksomhed fra ham ved at fx kæle, knuse, grine, kigge mere på ham.
Min mand har self ikke "svigtet" ham, men i drengens verden var jeg den store tillid og tryghed. Det var mig, han kom til, hvis han fx var dårlig, bange ell syg.
Og tro mig, han skal nok komme til dig. Du skal "bare" gøre som du gør nu. Vær en kærlig, omsorgsfuld, støttende og tryg mor.
Husk drenge kommer ofte til mor, hvor piger kommer ofte til far. Men hvad ved jeg... Jeg har ene drenge, som i hvert fald kommer til sin mor.
Kloster
Anmeld