Opkast under fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

DK

Jeg kastede ikke op, men jeg havde så meget kvalme at jeg et par gange tænkte "nu brækker jeg mig" og havde gang i bræk-bakke. Der kom dog ingenting, men tror måske næsten det ville have hjulpet lidt på kvalmen hvis der var?

Men tag det roligt. Lidt bræk er ikke det man sådan fokuserer på! Det er bare en lille biting, he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Gustavsmor

Jeg kastede ikke op overhovedet, og havde slet ikke kvalme eller trang til opkast på noget tidspunkt, selvom jeg også fødte meget meget hurtigt og havde veer med to min mellemrum fra starten.....

Anmeld

18. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg kastede ikke op under mine to fødsler. Jeg blev dårlig på et tidspunkt under nr. 2, men ikke til, at jeg skulle kaste op.

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

19. november 2009

malou

ja pyhaaa ... det gjorde jeg... mellem veer og lattergas....

Anmeld

19. november 2009

eirene

Jeg kom i vandkar under min første fødsel og der kastede jeg op. Men jeg troede egentlig det var på grund af varmen. Vandet føltes alt for varmt. Men det er åbenbart normalt.. Ved min anden fødsel gik det så stærkt at jeg ikke nåede at blive hverken dårlig eller mærke det gjorde ondt.

Anmeld

19. november 2009

Mathilde

Jeg kastede ikke op og jeg mindes heller ikke at jeg havde kvalme på noget tidspunkt men jeg havde også fået at vide, at det var bedst ikke at spise så meget når veerne begyndte... så jeg fik bare lidt youghurt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.