Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kastede ikke op - og havde heller ikke kvalme på noget tidspunkt.
Så tror det er meget individuelt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg fik kort kvalme lige efter presseveerne kom, men kastede ikke op... skulle absolut også liiige spise to sandwich under fødslen
Jeg kastede op da jeg havde veer, et par gange tror jeg.. Og så kastede jeg op da jeg lå på opvågningen efter AKS...
jeg kastede op et par gange under de sidste 2 fødsler
Nej jeg gjorde ikke nogen af gangene.. Men begge gange jeg har født har jordemoderen sat brækpose frem, da det er MEGET normalt at man kaster op når man føder.
Under den første fødsel, kastede jeg op 2 gange under veerne.. Havde så os ligget 2 døgn med veer
Anden gang var der ingenting.. Det gik så fiiiint
Jeg kastede op en gang, ved begge mine fødsler. Men jeg fandt først ud af det, da jeg brokkede mig over det ved fødsel nr. 2. Så fortalte min mand, at det havde jeg da også gjort sidste gang. Så det gør jeg nok også næste gang....
Jeg kastede ikke op,
-men JM sagde at når jeg fik lattergas, så kunne jeg godt få kvalme og opkastninger.. men det gjore jeg ikke ( kastede op)
Jeg kastede ikke op, hverken under min første eller anden fødsel.....
Fik lidt kvalme... med kastede ikke op. Men da presseveerne kom, gik det i sig selv igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128