Opkast under fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.069 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. november 2009

prettybutterfly

Kastede i op under fødslen??

Syntes det virker som om alle i "de unge mødre" kaster op under fødslen, er det helt normalt at næsten alle gør det??

Knuser fra Mona som er lidt nervøs for en fødsel som er ret tæt på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Sees

prettybutterfly skriver:

Kastede i op under fødslen??

Syntes det virker som om alle i "de unge mødre" kaster op under fødslen, er det helt normalt at næsten alle gør det??

Knuser fra Mona som er lidt nervøs for en fødsel som er ret tæt på!

Jeg kastede ikke op under selve fødslen - Men jeg kastede op 2 gange derhjemme, lige da veerne kom.
Men nu kom mine veer jo også med 2 minutters mellemrum lige fra start af.
Og ja, det er hårdt at føde, men det er det hele værd, og et par dage efter har du glemt alt om smerterne.
Held og lykke

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Fra mit vand gik havde jeg også veer med 2 minutters mellemrum, det var rigtig hårdt, og følte som om flere gange at jeg skulle kaste op, men gjorde ikke

Anmeld

17. november 2009

steph0804

Jeg kastede op et par gange

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Og så vil jeg lige tilføje, at min fødsel tog 27 timer, MEN jeg ville gøre det igen in a heartbeat!  Det er en fantastisk oplevelse ..

Anmeld

17. november 2009

Lise

Jeg gjorde ikke.. Havde det slet ikke dårligt på noget tidspunkt

Men jeg kaster meget sjældent op i det hele taget. Tror faktisk det er flere år siden det sidst er sket.

Anmeld

17. november 2009

Mie A

Nej - det har jeg aldrig gjort.

men min veninde - hvis fødsel jeg var med til - hun kastede meget op. pyha det var svært at være stærk samtidig med at jeg selv var ved at kaste op, hver gang hun gjorde det

Anmeld

17. november 2009

Hellemor

Jeg kastede op et par gange under udvidelses-veerne..

Anmeld

17. november 2009

mariamiss6

Jeg kastede op 2 gange med den første.... 1 gang hjemme, da de rigtig onde veer meldte sig, og 1 gang lige da jeg fik masken med lattergas, mens jeg havde presseveer.

2. ang fik jeg lidt kvalme lige inden jeg begyndte på presseveer , men jeg kastede ikke op.

Det er meget normalt at man kan have så mange smerter, så man simpelthen kaster op. Ligesom det også er normalt at man kan kaste op når kroppen har ydet ulmindeligt meget. Det gør for eksempel løbere også jævnligt...

Anmeld

17. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg kastede op en enkelt gang under udvidelses veerne:0)

Det tror jeg næsten alle gør, man har så massive sammentrækninger, at det umuligt kan undgåes:0) Kan huske det kom totalt bag på mig, men ud skulle det jo:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.