Opkast under fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

SAL

Kastede op 3 gange i badekaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Nybagt mor

Ayasmor skriver:

jeg fik kort kvalme lige efter presseveerne kom, men kastede ikke op... skulle absolut også liiige spise to sandwich under fødslen

Det er da super overskudsagtigt at kunne spise 2 sandwhich under fødslen...!!

Det eneste jeg kunne fokusere på var skærmen der viste hvornår næste ve kom, samt at drikke lidt vand når jeg var tør i munden...

Anmeld

17. november 2009

noahsmoar

jeg kastede også op et par gange under udvidelses veerne! rimlig ubehageligt, syntes jeg..

Anmeld

17. november 2009

wamse

Jeg kastede op ved alle 3 fødsler, lige da presseveerne startede.

Anmeld

17. november 2009

Mira0911

Jeg kastede ikke op under fødslen... Jeg fik vidst brugt min kvote for opkastning under graviditeten... så der var slet ikke noget til fødslen...

Anmeld

17. november 2009

mor_sabina

Jeg havde kvalme indtil lige omkring de 6-7 cm og så kastede jeg op en enkelt gang og så gik kvalmen væk.

Anmeld

17. november 2009

Ayasmor

Christine-nu nybagt mor skriver:

Det er da super overskudsagtigt at kunne spise 2 sandwhich under fødslen...!!

Det eneste jeg kunne fokusere på var skærmen der viste hvornår næste ve kom, samt at drikke lidt vand når jeg var tør i munden...

hehe.. jamen jeg havde også meget overskud under min 4 timer lange fødsel. Og så havde jeg ikke lige fået morgenmad hjemmefra, så jeg skulle bare have noget mad. Fik vist også kværnet et par clementiner som jeg havde pakket med i tasken til fødegangen. Det der var mest frustrerende var det at jeg vidste at jeg havde 30 sek. til at tygge af munden før næste ve kom..  Man er vel madglad.. hehe

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ayasmor skriver:

hehe.. jamen jeg havde også meget overskud under min 4 timer lange fødsel. Og så havde jeg ikke lige fået morgenmad hjemmefra, så jeg skulle bare have noget mad. Fik vist også kværnet et par clementiner som jeg havde pakket med i tasken til fødegangen. Det der var mest frustrerende var det at jeg vidste at jeg havde 30 sek. til at tygge af munden før næste ve kom..  Man er vel madglad.. hehe

Hahaha du er så sej, altså

Anmeld

17. november 2009

Ayasmor

Rosa skriver:

Hahaha du er så sej, altså

hehe.. mange tak.. følte mig nu også ret sej efter fødslen.. men hvem gør ikke det efter at have været igennem sådan en omgang..

Anmeld

17. november 2009

Lullaby

Nej men til gengæld kom det ud af det andet hul hvis du forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.