Opkast under fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Tynen

Hverken kvalme eller opkast nogen af gangene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

kiroo

jeg kastede op under første fødsel, men tror også det havde noget at gøre med at jeg fik morfin, men ellers kaster jeg ret hurtigt op når jeg har ondt. inden jeg fik børn kastde jeg op når jeg havde mens. smerter..

ønsker dig den bedste fødsel..

Anmeld

17. november 2009

frk andreasen

jeg gjorde ikke.

tanja 22+2

Anmeld

17. november 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Kastede i op under fødslen??

Syntes det virker som om alle i "de unge mødre" kaster op under fødslen, er det helt normalt at næsten alle gør det??

Knuser fra Mona som er lidt nervøs for en fødsel som er ret tæt på!

Hej Søde Mona.

Jeg tror det er forskelligt for person til person.. Jeg har ikke kastet op under nogle af mine fødsler. Dog havde jeg fornemmelsen af det med Cecilie men det var fordi jeg fik ilm maske, det brød jeg bestemt ikke om, fik det skidt og kvalme af det, så det stoppede jeg hurtig med, men har ikke kastet op hverken under udvidelsen eller presseveerne..

Mit hovede var kun fokuseret på veerne intet andet, eller jo og få den unge ud. Men ellers ikke..

Krydser finger for det ikke går så langt som for dig for jo en fødsel kan tage mange timer især første gang. Men tænkt på det bare er noget der skal overståes.. En god måde og komme over veerne på er og fokuser på hvad du snart har i dine arme. Det hjalp mig meget med begge 2.

Knus Maria.

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

prettybutterfly skriver:

Kastede i op under fødslen??

Syntes det virker som om alle i "de unge mødre" kaster op under fødslen, er det helt normalt at næsten alle gør det??

Knuser fra Mona som er lidt nervøs for en fødsel som er ret tæt på!

Jeg kastede ikke op under fødslen eller under veerne.
Jeg havde kvalme hele graviditen igennem og med opkast, men da veerne/ fødslen begyndte kom der intet retur. Men det faktisk rigtig- det emd de unge mødre...

Anmeld

17. november 2009

vatten

Jeg kastede op to gange. Men det var inden jeg tog af sted til fg.

Anmeld

17. november 2009

Leneur

Pyh ha, jeg synes da godt nok i har været heldige... ;-) Fra første gang mit vand gik, gik der et par timer inden veerne rigtigt satte ind men da de så startede skal jeg love for at der også kom gang i opkastningerne hen over natten, for hver gang der kom en ve, skulle jeg også kaste op, så til sidst var det ren mavesyre der kom op men da jeg så kom ind på FG om morgenen og frem til jeg fødte om formiddagen havde jeg nok ikke mere at give af, for der kastede jeg ikke op, heldigvis da.

Anmeld

17. november 2009

prettybutterfly

Tusind tak for alle jeres gode svar og kommentarer tøser!!!!

Anmeld

17. november 2009

TbCp

Jeg kastede ikke op, men kunne dog intet få ned så fik ingenting at spise fra om aftenen før til næste dags nat hvor jeg fik en is

Anmeld

17. november 2009

mettenoah

Jeg kastede ikke op før eller under fødslen, men da min søn skulle ammes for første gang kort efter fødslen... da kastede jeg op....
Flere gange... men det fylder ikk så meget i ens hoved på det tidpunkt, da man er så flydt med adrenalin.

Glæd dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.