Så er det et år siden jeg blev opereret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Honningblomst

Saped90 skriver:

Wauw altså!  Jeg er imponeret! (Og en smule misundelig &nbsp

Hvor er du bare sød og dejlig... Ja, det er altså blevet ret godt...imponerende hvad man kan rette op på..

Men nu er du også snart alene i din krop igen, det er så dejligt når man igen er sig selv...selvom man også savner de små spark..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

LouiseNielsen

Jeg beder også lige sødt om at se koden.....

Jeg høre til en af dem der også har nogen kg for meget og som rigtig gerne vil smide de kg. Jeg kan bare ikke ta mig sammen. Har ellers sat mig i hovedet at efter denne her graviditet skal det ska.... Men at se dine billeder ville måske give det sidste spark i Røven....

På forhånd tak!

Kram

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Jeg beder også lige sødt om at se koden.....

Jeg høre til en af dem der også har nogen kg for meget og som rigtig gerne vil smide de kg. Jeg kan bare ikke ta mig sammen. Har ellers sat mig i hovedet at efter denne her graviditet skal det ska.... Men at se dine billeder ville måske give det sidste spark i Røven....

På forhånd tak!

Kram

hej smukke...

Håber mine billeder kan være et spark og motivation...

Knus Eva..

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Eva skriver:

hej smukke...

Håber mine billeder kan være et spark og motivation...

Knus Eva..

Jøsses!  Hvor er du dog bare smuk.... Både din nye krop, men sørme også dit ansigt!

Lige pt ja så har det dælme været et spark.... Og håber jeg det er når graviditeten og vores brylllup også er overstået!

Villle gerne bare ned på 80 kg... Og ja det er "bare" 20 kg, men det er sku også svært når man bare slet ikke kan hive sig selv igang til det..... Der er bare ingen undskyldninger, for det er kun mig selv der er herre over det. Og jeg ved med 100% sikkerhed at støtten fra min familie er der. Min mor fik selv for et par år siden ordnet hendes krop, efter et vægttab på 48 kg.... Så hende kan jeg i hvert fald altid ringe til hvis man lige har behov for lidt opdakning.... Hun gjorde det udelukkende ved at lægge sin kost om, hun dyrkede overhovedet ingen form for motion, så man kan jo ikke engang bruge som undskyldning at man ikke har tid til at komme afsted.....

Kram... Og tusind tak for kigget!

Anmeld

16. november 2009

twinsmama

jeg er en af dem som går og overvejer meget at få fikset maven fik tvillinger første gang og er garavid nu så overvejer det efter endt graviditet,, men man har bare hørt så mange skræk historier,, har du fået lavet det i dk el udlandet? hvor meget har det kostet dig? jeg ku rigtig godt tænke mig at se billeder så hvis du også ku sende mig koden ville jeg være taknemmlig

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Jøsses!  Hvor er du dog bare smuk.... Både din nye krop, men sørme også dit ansigt!

Lige pt ja så har det dælme været et spark.... Og håber jeg det er når graviditeten og vores brylllup også er overstået!

Villle gerne bare ned på 80 kg... Og ja det er "bare" 20 kg, men det er sku også svært når man bare slet ikke kan hive sig selv igang til det..... Der er bare ingen undskyldninger, for det er kun mig selv der er herre over det. Og jeg ved med 100% sikkerhed at støtten fra min familie er der. Min mor fik selv for et par år siden ordnet hendes krop, efter et vægttab på 48 kg.... Så hende kan jeg i hvert fald altid ringe til hvis man lige har behov for lidt opdakning.... Hun gjorde det udelukkende ved at lægge sin kost om, hun dyrkede overhovedet ingen form for motion, så man kan jo ikke engang bruge som undskyldning at man ikke har tid til at komme afsted.....

Kram... Og tusind tak for kigget!

Åh, altså...tusind tak...jeg er virkelig også bare så glad for at jeg fik rettet op på det, lige meget hvad, så betyder det så meget at man selv har det godt i sin krop.

Hvor sejt af din mor og ikke mindst at hun holder ved....sådan..., jeg tabte jo selv de 30 kilo præcis på samme måde....så det kan sagtens lade sig gøre uden motion. Omend jeg synes min krop er meget pænere når jeg rør mig og så har jeg det jo så meget bedre psykisk når jeg får rørt mig en masse.

Håber meget at mine billeder lige kunne motivere lidt, men du lyder helt sikkert som om du har det der skal til...men bare lige skal finde dagen det skal ske.. og den kommer pludselig.

Glæder mig til at følge dig og dit vægttab..

Knus..

Anmeld

16. november 2009

Ayasmor

er også vild nysgerrig.. må man bede om koden?? Knus

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Eva skriver:

Åh, altså...tusind tak...jeg er virkelig også bare så glad for at jeg fik rettet op på det, lige meget hvad, så betyder det så meget at man selv har det godt i sin krop.

Hvor sejt af din mor og ikke mindst at hun holder ved....sådan..., jeg tabte jo selv de 30 kilo præcis på samme måde....så det kan sagtens lade sig gøre uden motion. Omend jeg synes min krop er meget pænere når jeg rør mig og så har jeg det jo så meget bedre psykisk når jeg får rørt mig en masse.

Håber meget at mine billeder lige kunne motivere lidt, men du lyder helt sikkert som om du har det der skal til...men bare lige skal finde dagen det skal ske.. og den kommer pludselig.

Glæder mig til at følge dig og dit vægttab..

Knus..

Kan j godt forstå, du er godt nok også bare blevet flot... Også kan jeg super godt lide du stadig ser naturlig ud. Ikke noget med kæmpe silikone babser, det syntes jeg er super!

Tror mange vil have tendens til at når først man har gået et så stort vægttab igennem og skal have "lavet" kroppen, så overdriver man og får lavet noget der slet ikke ser naturligt ud....

Håber så meget jeg ka ta mig sammen.... Hvad mad spiste du? Feedt fattigt selvfølgelig, men hvordan fik du det ind i din dagligdag med børn osv også??

Kram

Anmeld

16. november 2009

Guldet

Åh må jeg også be om koden.. kan ikke vente til at se det flotte resultat. knus

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Kan j godt forstå, du er godt nok også bare blevet flot... Også kan jeg super godt lide du stadig ser naturlig ud. Ikke noget med kæmpe silikone babser, det syntes jeg er super!

Tror mange vil have tendens til at når først man har gået et så stort vægttab igennem og skal have "lavet" kroppen, så overdriver man og får lavet noget der slet ikke ser naturligt ud....

Håber så meget jeg ka ta mig sammen.... Hvad mad spiste du? Feedt fattigt selvfølgelig, men hvordan fik du det ind i din dagligdag med børn osv også??

Kram

Hej igen..

Det var også det vigtige for mig at jeg bare skulle rettes og ikke ændres...altså ikke noget ind i mine bryster og jeg skal bare se så naturlig ud som muligt og så ellers træne mig op for resten. og det ser ud til at virke.

Du kan godt tage dig sammen...jeg læste en masse inden jeg gik igang...søgte på nettet, så før efter billeder osv osv.

Min mad lavede jeg efter hvad jeg kunne lide og hvordan jeg kunne leve resten af livet...hvad ville jeg ikke undvære og hvad er jeg ligeglad med og som bare skæres væk. Alt er light og fedtfattigt, ingen smør eller hvidt brød. Køder er jeg ikke vild med og er det så er det kylling og ellers spiser jeg fisk. Jeg kan godt lave et til børnene og selv spise andet, så de får hvad de kan lide, men alt mad kan jo laves fedtfattigt og så tænker jeg over hver gang jeg er ved at spise om det nu virkelig er nødvendigt om jeg er sulten eller måske bare keder mig, er træt eller skal trøstes.Jeg spiser ikke efter aftensmad og så spiste jeg alt det frugt jeg ville og gør det stadig.

Ved ikke om du kan bruge de råd, men tænk hele tiden på det er for livet ellers er man hurtig tilbage på samme vægt. Det er en kamp for livet og mange tager på..men hvad er vigtigst, slik, kager is osv eller en sund krop.. som kan leve i mange år.

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.