Så er det et år siden jeg blev opereret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Ox.

Eva skriver:

Tak.. jeg er også vildt glad for det...og du skal nok få din krop tilbage igen....mit var bare smadret at de 30 kilos overvægt...langt de fleste ender jo heldigvis ikke med en krop som jeg havde...som min kirurg sagde om mine bryster "kvinder på 80 år har pænene end du har"  men godt det kunne ændres...

Knus..

Puha ja, det er ikke en rar en at få smidt i hovedet, kan godt forstå du ville have dem lavet, men du har virkelig også bare fået en flot krop nu, så hvis min krop ikke bliver det samme igen, er jeg da ikke så bange for at springe ud i kirugi længere når man ser et sådant resultat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Puha ja, det er ikke en rar en at få smidt i hovedet, kan godt forstå du ville have dem lavet, men du har virkelig også bare fået en flot krop nu, så hvis min krop ikke bliver det samme igen, er jeg da ikke så bange for at springe ud i kirugi længere når man ser et sådant resultat!

Nej, det må du ikke være nervøs ved....bare lige undersøg først, så du får den bedste af det bedste.. men jeg har hverken haft smerter eller noget, så jeg kan ikke komme med noget der kan afskrække....og ja, det var lige at få sandheden, men da vidste jeg heldigvis jeg skulle have dem lavet, så det var til at leve med... men ikke meget jeg gik i svømmehallen inden mine operation...

Knus..

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Tak allesammen, for Jeres søde kommentarer til billederne....det luner rigtig meget her i en mørk og kedelig tid hvor motion ikke ligefrem er det der trækker mest i mig..

Kan I alle have en skøn weekend...

Knus Eva.

Anmeld

13. november 2009

mek-83

Hej Eva.

Ville rigtig gerne se resultatet da jeg selv overvejer at få gjort noget efter jeg har født de børn jeg nu skal have, da der er noget ekstra på kroppen som meget gerne måtte forsvinde

Må man se?

Knus

Anmeld

13. november 2009

mek-83

Hej Eva.

Det er jo helt vildt, hold da op hvor er der virkelig sket noget. Det er virkelig flot.

Knus

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Hej eva..

vil da også gerne se dit resultat.. går selv og overvejer a få lavet lidt hist og pist... har da fået smidt 12 kg...manlger bare de sidste 6 kg...men os de sværeste må man sige...

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Hej eva..

vil da også gerne se dit resultat.. går selv og overvejer a få lavet lidt hist og pist... har da fået smidt 12 kg...manlger bare de sidste 6 kg...men os de sværeste må man sige...

Ej, hvor er du sej!! super flot gået og ja, desværre så er de sidste kilo ikke de nemmeste og så tror jeg heller ikke man er så stædig og vedholdende som i starten..men måske det hjælper at have en 2gulerod" at se frem til i form af at få fjernet hud eller løftet noget eller fyldt i..

Sender dig lige koden..

Knus..

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Eva skriver:

Ej, hvor er du sej!! super flot gået og ja, desværre så er de sidste kilo ikke de nemmeste og så tror jeg heller ikke man er så stædig og vedholdende som i starten..men måske det hjælper at have en 2gulerod" at se frem til i form af at få fjernet hud eller løftet noget eller fyldt i..

Sender dig lige koden..

Knus..

Nemlig...tror os a jeg ikke er så stædig som lige i starten...

Meeeen du har da lige givet mig en ordentlig potion gå på mod

Er du vimmer en forskel på de billeder... Det er da bare blevet så kanon flot..det helt vildt.. woooow

knus

Anmeld

13. november 2009

Mimbi

Hej Eva

Kunne også tænke mig at se dit resultat, må jeg ? 

Har tænk meget om at få lavet mit maveskind og mine bryster, efter jeg har født de børn jeg vil ha'   jeg har hængebryster og hængemave nu og jeg har "kun" født et barn

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Nemlig...tror os a jeg ikke er så stædig som lige i starten...

Meeeen du har da lige givet mig en ordentlig potion gå på mod

Er du vimmer en forskel på de billeder... Det er da bare blevet så kanon flot..det helt vildt.. woooow

knus

Tak... og hvor er det skønt hvis jeg kan være med til at motivere, for det er jo "bare" at få givet sig selv det spark der skal til...selvom det sgu kan være svært nok...men altså, som du kan se, så kan noget værre møg faktisk blive ok..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.