Så er det et år siden jeg blev opereret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Maise

Eva skriver:

Så er den sendt til dig....

hold da kæft hvor ser du godt ud mand. Du er jo et helt nyt menneske. Godt arbejdet fra både din egen og kirurgernes side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Honningblomst

Maise skriver:

hold da kæft hvor ser du godt ud mand. Du er jo et helt nyt menneske. Godt arbejdet fra både din egen og kirurgernes side

Tak....ja, jeg kan stadig sidde og se på de billeder fra nu og før og slet ikke fatte at jeg ser ud som jeg gør nu...det er meget mærkeligt, men en god fornemmelse...

Knus og tak...

Anmeld

12. november 2009

ekzunz

Jeg vil selvfølgelig også gerne se.....En eller anden dag må det jo blive min tur (men så skal jeg nok lade Sneboldene ligge)

Anmeld

12. november 2009

Maise

Eva skriver:

Tak....ja, jeg kan stadig sidde og se på de billeder fra nu og før og slet ikke fatte at jeg ser ud som jeg gør nu...det er meget mærkeligt, men en god fornemmelse...

Knus og tak...

har to gange prøvet at tabe mig helt vildt og det er bare den fedeste følelse af sundhed når man har spist sundt og motioneret rigtig meget. Man får det bare så godt. Skal klart igang igen når jeg har født. Jeg har sat mig for at jeg i år 2010 skal blive til en MILF Det er du jo allerede blevet og tillykke med det

Anmeld

12. november 2009

Ox.

Må jeg også få lov at se det flotte resultat?

Anmeld

12. november 2009

betjenten

Vil vildt gerne se billederne.... Har selv tabt mig 40 kg, for 10 år siden.. Men har været mega ked af min "hængemave", og har derfor altid sagt, at når jeg har fået børn skal den laves! Skal jo nok igang med at spare op

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Maise skriver:

har to gange prøvet at tabe mig helt vildt og det er bare den fedeste følelse af sundhed når man har spist sundt og motioneret rigtig meget. Man får det bare så godt. Skal klart igang igen når jeg har født. Jeg har sat mig for at jeg i år 2010 skal blive til en MILF Det er du jo allerede blevet og tillykke med det

ja, det er nemlig virkelig rart...og mest det der med at man får energi og bare fungerer på alle områder....du er sgu da også en lækker sild..

Knus..

Anmeld

12. november 2009

Stineve

Hej smukke Eva...

Hvor er det flot du er nået igennem alt dette!...

jeg så lidt billeder af dig lige efter operationen, men vil da meget gerne se de nye, hvis jeg må ?

Kh stine...

Anmeld

13. november 2009

Ox.

WOW siger jeg bare, hvor er det bare blevet SUPER flot!!

Håber dælme jeg får min figur igen engang, du kan rolig være stolt da!

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

WOW siger jeg bare, hvor er det bare blevet SUPER flot!!

Håber dælme jeg får min figur igen engang, du kan rolig være stolt da!

Tak.. jeg er også vildt glad for det...og du skal nok få din krop tilbage igen....mit var bare smadret at de 30 kilos overvægt...langt de fleste ender jo heldigvis ikke med en krop som jeg havde...som min kirurg sagde om mine bryster "kvinder på 80 år har pænene end du har"  men godt det kunne ændres...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.