Så er det et år siden jeg blev opereret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Guldet

Wow Eva...

Du er bare så flot.. Tillykke med det flotte resultat! Du er en sej og lækker pige! Stor kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Wow Eva...

Du er bare så flot.. Tillykke med det flotte resultat! Du er en sej og lækker pige! Stor kram til dig

Mange, mange tak... det har også bare gjort en stor forskel, virkelig...nu synes jeg det hele passer bedre sammen...som min kirurg sagde til mig.."Åh, Eva, dine bryster og mave er jo værre end på en kvinder over firs år..." men sådan var det jo bare...desværre...

Knus og tak igen..

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Eva skriver:

Hej igen..

Det var også det vigtige for mig at jeg bare skulle rettes og ikke ændres...altså ikke noget ind i mine bryster og jeg skal bare se så naturlig ud som muligt og så ellers træne mig op for resten. og det ser ud til at virke.

Du kan godt tage dig sammen...jeg læste en masse inden jeg gik igang...søgte på nettet, så før efter billeder osv osv.

Min mad lavede jeg efter hvad jeg kunne lide og hvordan jeg kunne leve resten af livet...hvad ville jeg ikke undvære og hvad er jeg ligeglad med og som bare skæres væk. Alt er light og fedtfattigt, ingen smør eller hvidt brød. Køder er jeg ikke vild med og er det så er det kylling og ellers spiser jeg fisk. Jeg kan godt lave et til børnene og selv spise andet, så de får hvad de kan lide, men alt mad kan jo laves fedtfattigt og så tænker jeg over hver gang jeg er ved at spise om det nu virkelig er nødvendigt om jeg er sulten eller måske bare keder mig, er træt eller skal trøstes.Jeg spiser ikke efter aftensmad og så spiste jeg alt det frugt jeg ville og gør det stadig.

Ved ikke om du kan bruge de råd, men tænk hele tiden på det er for livet ellers er man hurtig tilbage på samme vægt. Det er en kamp for livet og mange tager på..men hvad er vigtigst, slik, kager is osv eller en sund krop.. som kan leve i mange år.

Knus Eva..

Tusind tak for dine råd, og er helt sikkert nogen jeg vil tænke tilbage på den tid kommer.... Lige nu mens jeg er gravid tænker jeg bestemt også på hva jeg puttter i munden. For jo mere jeg tager på under min graviditet jo mere skal jeg bare tabe bagefter... Har tabt mig 6 kg, så det går jo den rette vej, meeen mon jeg bliver ved med at være så heldig... Men så har jeg da de kg jeg taber nu, mindre!

Jeg har før forsøgt at tabe mig, men det er som om at når jeg kommer til at have tabt 10 kg, så bliver det sku svært.... Så går det pludselig for langsomt, og man kommer ikke bare sådan af med de næste også giver jeg op....

Skal starte til vandgymnastik for gravide i næste uge, og håber jeg bliver så glad for det at jeg kan fortsætte noget i samme stil når jeg har født....

Kram

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Tusind tak for dine råd, og er helt sikkert nogen jeg vil tænke tilbage på den tid kommer.... Lige nu mens jeg er gravid tænker jeg bestemt også på hva jeg puttter i munden. For jo mere jeg tager på under min graviditet jo mere skal jeg bare tabe bagefter... Har tabt mig 6 kg, så det går jo den rette vej, meeen mon jeg bliver ved med at være så heldig... Men så har jeg da de kg jeg taber nu, mindre!

Jeg har før forsøgt at tabe mig, men det er som om at når jeg kommer til at have tabt 10 kg, så bliver det sku svært.... Så går det pludselig for langsomt, og man kommer ikke bare sådan af med de næste også giver jeg op....

Skal starte til vandgymnastik for gravide i næste uge, og håber jeg bliver så glad for det at jeg kan fortsætte noget i samme stil når jeg har født....

Kram

Det skal nok komme....jeg tabte mig først da jeg ikke ammede mere og så kørte det.

Og så tror jeg forskellen var at jeg arbejde meget med det mentale omkring min vægt og det at slippe den...hvorfor jeg spiste for meget, forkert osv...og finder man først grunden, så er der jo noget at arbejde med..

Knus til dig.. Og SUPER flot at du har tabt dig..vildt...jeg tog 25 kilo på som gravid..

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Eva skriver:

Det skal nok komme....jeg tabte mig først da jeg ikke ammede mere og så kørte det.

Og så tror jeg forskellen var at jeg arbejde meget med det mentale omkring min vægt og det at slippe den...hvorfor jeg spiste for meget, forkert osv...og finder man først grunden, så er der jo noget at arbejde med..

Knus til dig.. Og SUPER flot at du har tabt dig..vildt...jeg tog 25 kilo på som gravid..

Jeg tog 13 kg på da jeg ventede min søn, og han vejede de 4 kg af dem..  Og 2½ uge efter fødslen var de væk igen allesammen, så håber dennegang går ligeså godt....

Endnu engang tak for dine gode råd!

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Jeg tog 13 kg på da jeg ventede min søn, og han vejede de 4 kg af dem..  Og 2½ uge efter fødslen var de væk igen allesammen, så håber dennegang går ligeså godt....

Endnu engang tak for dine gode råd!

Selvtak... og super flot du taber dem så let...så er der da stort håb for det sker igen..

Knus..

Anmeld

16. november 2009

puslepigen

Er det muligt at komme til og se resultatet.

Anmeld

17. november 2009

Maddox

Vil da også rigtig gerne se billederne af det færdige resultat?

Anmeld

17. november 2009

Honningblomst

Solajma skriver:

Vil da også rigtig gerne se billederne af det færdige resultat?

Har sendt dig en kode..

Anmeld

17. november 2009

Klitgaard

Hej hvis jeg må vil jeg meget gerne se det , jeg har selv 3 graviteter bag mig og det har virkelig sat sin spor på min krop, så vil meget gerne se hvor fin du er blevet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.