Så er det et år siden jeg blev opereret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
61 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Honningblomst

og 4½ md. siden maven blev lavet. Vildt at tiden går så stærkt.

Endnu engang må jeg sige at dem der overvejer samme operationer: GØR DET!!!

Har lavet et album med sidste nye af bryst og mave og et tykkeEva billede....til dem der er nysgerrige. Nu er det vidst bare at træne en masse så jeg bare bliver lidt markeret...

Knus Eva..som vidst burde fedte ud af den her gruppe snart...nu er jeg vidst bare som jeg skal være...mærkeligt, for sådan føles det ikke helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Bubbi

Eva skriver:

Har lavet et album med sidste nye af bryst og mave og et tykkeEva billede....til dem der er nysgerrige. Nu er det vidst bare at træne en masse så jeg bare bliver lidt markeret...

Knus Eva..som vidst burde fedte ud af den her gruppe snart...nu er jeg vidst bare som jeg skal være...mærkeligt, for sådan føles det ikke helt.

Det er helt vildt så flot det er blevet..

Jeg tror bestemt ikke kun du har hjulpet dig selv. Men tror også du har/kan give andre der overvejer og tænker over det, det sidste skub ud over kanten, ved at have været så åben og fortælle om det, og ikke mindst lagt billeder til

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Bubbi skriver:

Det er helt vildt så flot det er blevet..

Jeg tror bestemt ikke kun du har hjulpet dig selv. Men tror også du har/kan give andre der overvejer og tænker over det, det sidste skub ud over kanten, ved at have været så åben og fortælle om det, og ikke mindst lagt billeder til

Det håber jeg det kan...det er så nemt at rende ind i mennesker der sige: "det er jo ikke vigtigt, det er bare det ydre, man må leve med hvordan man ser ud, sådan er det at få børn, man skal jo ikke ligne en på 20 år...osv osv osv " men har man det ikke godt med det man ser når man ser i spejlet, hvorfor så ikke ændre det??

Knus Eva..

Anmeld

12. november 2009

mortil4dejligepiger

Hej Eva.

Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke så meget om siden endnu. Men jeg ville rigtig gerne se dine billeder, da jeg efter 3 graviditeter har taget lidt for meget på og har en del slapt maveskind!  Jeg skal dog bare lige først "klare" en 4. graviditet 

Men der står man skal bruge en adgangskode? Er den hemmelig eller står den et sted eller...?  Undskyld min uvidenhed!

Kh S

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

mortil3dejligepiger skriver:

Hej Eva.

Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke så meget om siden endnu. Men jeg ville rigtig gerne se dine billeder, da jeg efter 3 graviditeter har taget lidt for meget på og har en del slapt maveskind!  Jeg skal dog bare lige først "klare" en 4. graviditet 

Men der står man skal bruge en adgangskode? Er den hemmelig eller står den et sted eller...?  Undskyld min uvidenhed!

Kh S

Velkommen til... kan godt forstå det er lidt svært at overskue det hele herinde...

Jeg har selv født tre børn og ja, det syntes kroppen ikke ligefrem om...

Har sendt koden til dig..

Knus Eva..

Anmeld

12. november 2009

Stumpen

Allerede?? Skræmmende som tiden går

Anmeld

12. november 2009

Maise

Eva skriver:

er super nysgerrig , må jeg bede om koden ?

Anmeld

12. november 2009

M.O.A.R.

er også super nysgerrig , må jeg bede om koden ?

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Maise skriver:

er super nysgerrig , må jeg bede om koden ?

Så er den sendt til dig....

Anmeld

12. november 2009

Ox.

Hænger også bare overalt efter jeg er begyndt at tabe mig efter fødslen  ... må man se resultatet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.