Hvordan mødte i hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

mor_sabina

michella80 skriver:

hi hi. Altså det var da rigtig sødt sagt. Ja der er vel lidt Danielle Steele over det. ha ha ha

Jeg ville ihvertfald gerne se den film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Barbamama

mor_sabina skriver:

Jeg ville ihvertfald gerne se den film

nåårh det var sødt sagt. Bliver da helt glad

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

michella80 skriver:

nåårh det var sødt sagt. Bliver da helt glad

Jeg får da også lidt små krilder i maven Må vist hellere overraske manden når han kommer hjem fra julefrokost i nat

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

mor_sabina skriver:

Jeg får da også lidt små krilder i maven Må vist hellere overraske manden når han kommer hjem fra julefrokost i nat

ha ha ha. God ide. Så må du håbe han ikke er for vissen

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

michella80 skriver:

ha ha ha. God ide. Så må du håbe han ikke er for vissen

Tja måske jeg skulle vente til imorgen og så bare ligge en lille seddel og stille et glas vand med to piller som tilbehør

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

mor_sabina skriver:

Tja måske jeg skulle vente til imorgen og så bare ligge en lille seddel og stille et glas vand med to piller som tilbehør

ha ha ha

Anmeld

16. november 2009

NoName

Smiler... En hyggelig tråd du her har startet...

Jeg blev fanget i sommeren 2005...
Jeg var lige kommet ud af et længere forhold, som jeg ikke skal komme nærmere ind på her...
Jeg vidste hvem Jesper var da han jo kom som kunde og købte reservedele hos mig... Han arbejder som mekaniker på et værksted et andet sted i byen.

I forsommeren 2005 var der noget sommerfest halløj i den lille by jeg arbejdede i... min kollega spurgte om jeg ikke ville med om aftenen til noget telt fest med live musik og fadbamser... Jeg vidste ikke rigtigt, da jeg egentlig havde den opfattelse af at den by var lidt af et hul og jeg kendte jo ikke nogen, så jeg tog hjem til min tomme lejlighed og imens jeg sad der og trillede tommelfingre tog jeg mig sammen i et helt stykke og kørte afsted til sommerfest...
Der sad jeg så HELT palle alene i verden på en bænk med mine cigaretter og min cola light (jeg skulle jo køre) i 1,5 time !!!! indtil min kollega endelig dukkede op...
Pludselig kom der en hel flok i der midt i vrimlen var Jesper (kanon fuld), han kom hen og vi snakkede samen hele aftenen og blev enige om at vi dagen efter sammen skulle tage til Rock under broen...
Vi tog så afsted men det var lidt kedeligt så vi kørte igen efter små 2 timer derefter kørte vi egentlig bare rundt... Sidst på dagen besluttede jesper at vi skulle til hal-fest hvilket vi lige kunne nå...
Jeg må sige den hal-fest var lidt af en oplevelse... jeg kendte INGEN, men de kendte ALLE mig... (en meget underlig fornemmelse)
Jesper havde åbenbart fortalt alle om mig, hende den nye lager woman hos Opel...
Jeg var meget overvældet over alt der var sket den dag med alle de nye mennesker, kunne ikke rumme mere i mit hoved så vi gik en tur, og jeg gjorde det klart for Jesper at jeg ikke var helt klar til et nyt forhold, men at han havde en chance når jeg var klar... Den var han med på og sagde at han ville vente til verdens ende...
Der skete en masse og Jesper som den gode mand han nu er, hjalp han en ven i nød og fremlejede sin egen lejlighed til en kammerat...
Jesper boede derfor hos mig (som venner)...
Han var en super kammerat, vi havde en masse gode oplevelser sammen og i sensommeren måtte jeg overgi mig... jeg var faldet pladask for ham... 2 mdr senere flyttede vi sammen i hans leglighed der var væstentlig billigere og større end min.
nu skriver vi 2009 og vi har købt et hus og har projekt baby godt igang...
Det hele er gået meget stærkt, men jeg er super lykkelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.