Løkken 2004
Jeg sku en uge til Løkken med 2 veninder, vi sku mødes med nogle af knejtene deroppe, de boede på en anden campingplads end os, men det var på deres vi opholdte os mest..
Jeg tog derop simpelthen bare for at feste igennem og score nogle søde gutter... Ganske uforpligtende sjov!!
Og det ska jeg da lige love for jeg havde... 
Den sidste dag regnede det helt vildt og mine veninder var ikke i så vildt et fest humør.. De blev siddende i teltet og et par stykker af knejtene hjemmefra kom over til dem og de sad og hygge drak lidt..
Men jeg var klar på mere!! Der sku ske noget, nu det var den sidste aften.. Så i stedet for at ta over til dem jeg kendte ud og ind, fik jeg hilst på vores naboer på den plads vi lå på og jeg joinede dem resten af dagen/aftenen.. Var så heldigt at de havde både campingvogn og fortelt, så der kom jo mange til, der gerne ville i tørvejr.. 
Vores genboer kom også derover, en hel flok fra Silkeborg.. Så skide sjove og søde.. Jeg kom til at sidde ved siden af en der blev kaldt Vester.. Vi svingede hel vild og udvekslede tlf, da vi begge havde mistet stemmen, måtte vi skrive sammen.. 
Vi ville lige gå ind at sove nogle timer inden vi sku i byen om aftenen, men det endte med at vi sov til næste dag (sammen) og jeg mener bogstavelig talt sove, der skete ikke en skid.. hehe
Da vi kom hjem fra Løkken forsatte vi med at skrive sammen og vi skrev sammen hver aften. En aften da kl blev 22 havde han stadig ikk skrevet og jeg ringede til en veninde og var ved at gå i panik.. Det viste lidt om at jeg måske havde fået lidt følelser for ham.. 
Ikke lang tid efter ringede han.. 
Og vi aftalte at vi sku mødes igen.. Vi aftalte at mødes i min venindes lejlighed, da jeg var så flov over min egen.. Hva fanden har han ikke tænkt..
Men han blev i hvert fald og sov og han inviterede mig med til en venindes svendegilde en uge efter.. Der blev vi kærester og har været det lige siden.. 
Et halvt år efter flyttede jeg op til ham i Silkeborg, vi købte hus et lille års tid efter jeg var flyttet derop.. I August 2008 blev vi gift og december 2008 kom Kathrine til verden..
Hvem havde troet at en DRUKTUR i LØKKEN ville ende med ægte kærlighed og familien Danmark.. 
Knus Mette (fåårk det blev langt)