Hvordan mødte i hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.490 visninger
46 svar
0 synes godt om
10. november 2009

LouiseNielsen

Starter med mig selv...

For 6 år siden en kedelig aften så jeg en reklame for scor.dk og tænkte at det ville jeg da lige tjekke hvad var for noget. Da jeg så opdagede at det egentlig bare var sex, sex og sex ville jeg slette profilen. Men lige inden da fik jeg et brev om jeg ikke ville komme på chatten.. Tjoo tænkte jeg.... Vi skrev frem og tilbage, og pludselig var der gået 4 timer! Vi udvekslede nr og skrev smser det meste af nattten....

Vi aftalte efter et par mdr at mødes. Han ville komme fra Odense og besøge mig i Ringkøbing (jylland)  Vi havde en dejlig aften/nat sammen, men pga afstanden aftalte vi at vi skulle nøjes med bare at være gode venner....

Vi fandt begge nye kærester, men kemien og varmen mellem os fortsatte... Ham og hans kæreste flyttede sammen, og der kunne jeg mærke at mine følelser for ham var meget større end jeg regnede med, men jeg var glad på hans vegne...

For 1½ år siden gik de så fra hinanden, og vi aftalte at vi skulle mødes en dag, og han kom så igen og besøgte mig efter vi ikke ahvde set hinanden i 4 år.... Også slog det klik, og nu venter vi barn sammen og skal giftes d 3 juli 2010!

Lad mig høre jeres kærligheds historie....

Kram Louise 18+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

MetteT

Løkken 2004

Jeg sku en uge til Løkken med 2 veninder, vi sku mødes med nogle af knejtene deroppe, de boede på en anden campingplads end os, men det var på deres vi opholdte os mest..

Jeg tog derop simpelthen bare for at feste igennem og score nogle søde gutter... Ganske uforpligtende sjov!!

Og det ska jeg da lige love for jeg havde...

Den sidste dag regnede det helt vildt og mine veninder var ikke i så vildt et fest humør.. De blev siddende i teltet og et par stykker af knejtene hjemmefra kom over til dem og de sad og hygge drak lidt..

Men jeg var klar på mere!! Der sku ske noget, nu det var den sidste aften.. Så i stedet for at ta over til dem jeg kendte ud og ind, fik jeg hilst på vores naboer på den plads vi lå på og jeg joinede dem resten af dagen/aftenen.. Var så heldigt at de havde både campingvogn og fortelt, så der kom jo mange til, der gerne ville i tørvejr..

Vores genboer kom også derover, en hel flok fra Silkeborg.. Så skide sjove og søde.. Jeg kom til at sidde ved siden af en der blev kaldt Vester.. Vi svingede hel vild og udvekslede tlf, da vi begge havde mistet stemmen, måtte vi skrive sammen..

Vi ville lige gå ind at sove nogle timer inden vi sku i byen om aftenen, men det endte med at vi sov til næste dag (sammen) og jeg mener bogstavelig talt sove, der skete ikke en skid.. hehe

Da vi kom hjem fra Løkken forsatte vi med at skrive sammen og vi skrev sammen hver aften. En aften da kl blev 22 havde han stadig ikk skrevet og jeg ringede til en veninde og var ved at gå i panik.. Det viste lidt om at jeg måske havde fået lidt følelser for ham..

Ikke lang tid efter ringede han..

Og vi aftalte at vi sku mødes igen.. Vi aftalte at mødes i min venindes lejlighed, da jeg var så flov over min egen.. Hva fanden har han ikke tænkt..  Men han blev i hvert fald og sov og han inviterede mig med til en venindes svendegilde en uge efter.. Der blev vi kærester og har været det lige siden..

Et halvt år efter flyttede jeg op til ham i Silkeborg, vi købte hus et lille års tid efter jeg var flyttet derop.. I August 2008 blev vi gift og december 2008 kom Kathrine til verden..

Hvem havde troet at en DRUKTUR i LØKKEN ville ende med ægte kærlighed og familien Danmark..

Knus Mette (fåårk det blev langt)

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Den korte version:

Jeg kan lige så godt stå ved det - vi mødtes på diskotek IN (techno-disk i KBH, hvis nogen ikke ved det). Han var 18 - jeg var, lad os sige nogle år ældre :-) Han var uden tvivl interesseret og vi mødtes flere gange derinde - jeg synes egentlig bare det var lidt morsomt, at sådan en ung purk havde interesse for mig. Efter et par måneders flirten overgav jeg mig dog. Han flyttede ind i min lejlighed kort tid efter og vi har nu været sammen i lidt over 5 år, har købt ejerlejlighed, en lille vovse og venter vores første bebs.

Jeg har ellers altid svoret, at man ikke skal holde på noget man finder på en bytur!

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

LouiseLarsen skriver:

Starter med mig selv...

For 6 år siden en kedelig aften så jeg en reklame for scor.dk og tænkte at det ville jeg da lige tjekke hvad var for noget. Da jeg så opdagede at det egentlig bare var sex, sex og sex ville jeg slette profilen. Men lige inden da fik jeg et brev om jeg ikke ville komme på chatten.. Tjoo tænkte jeg.... Vi skrev frem og tilbage, og pludselig var der gået 4 timer! Vi udvekslede nr og skrev smser det meste af nattten....

Vi aftalte efter et par mdr at mødes. Han ville komme fra Odense og besøge mig i Ringkøbing (jylland)  Vi havde en dejlig aften/nat sammen, men pga afstanden aftalte vi at vi skulle nøjes med bare at være gode venner....

Vi fandt begge nye kærester, men kemien og varmen mellem os fortsatte... Ham og hans kæreste flyttede sammen, og der kunne jeg mærke at mine følelser for ham var meget større end jeg regnede med, men jeg var glad på hans vegne...

For 1½ år siden gik de så fra hinanden, og vi aftalte at vi skulle mødes en dag, og han kom så igen og besøgte mig efter vi ikke ahvde set hinanden i 4 år.... Også slog det klik, og nu venter vi barn sammen og skal giftes d 3 juli 2010!

Lad mig høre jeres kærligheds historie....

Kram Louise 18+3

sikke en sød historie!!

Anmeld

10. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Tjah, som alenemor, så er det begrænset hvor meget i byen man kommer, og gad ikke rende i byen for at finde en. Tænkte tit på dating, men havde ingen computer eller råd til at anskaffe en.

Så fik jeg nyt arbejde i Juli 2008 og dertil hørte en pc. Så kom der gang i tasterne. Meldte mig ind på Love.dk og chattede lidt. Der var en der skrev til mig, og jeg svarede, men han fangede ikke lige min interesse ved det første.

Men han belv ved at skrive og jeg tænkte, ej jeg giver ham lige en chance:0) Han var jo så sød. Og BANG en chance blev til dages og nætters endeløse skrivning i en lille måneds tid. Så skulle vi mødes.

Jeg fik afsat Asta og han kom ned til mig:0) Vi skulle lave mad sammen og se en film. Da han kom havde han den mest kiksede buket blomster med, men blomster havde han. Vi fik lavet mad, snakkede og snakkede. Jeg synes han var lidt kikset men rigtig sød.

Han overnattede, der skete ingen ting. Han tog hjem efter morgenmad. Vi lavede intet, ingen kys, og havde egentlig list sådan, ej jeg ved ikke om jeg vil se ham igen. Jeg var ikke wauwet.

Men da han så var taget hjem kunne jeg ikke lade være at tænke på ham. Måtte skrive med ham, snakke i tlf, så jeg var jo alligevel solgt. Fredag kom han igen og vi har været sammen siden. I juni flyttede han ind, i September flyttede vi sammen et nyt sted og vi venter vores første fælles barn til Marts 2010:0)

Anmeld

10. november 2009

oo

min bedste veninde var kærester med Sørens bedste ven. nytårsaften 2005/2006 holdt vi hos Rune (som er Sørens bedste ven) og der var Søren også. Jeg havde mødt ham een gang før, hvor jeg syntes han var det mest trælse menneske på jorden - det viser sig så, at han syntes det samme om mig dengang

nåh men nytårsaften syntes jeg han er det skønneste, på trods af, at han overhovedet ikke taler til mig hele aftenen, og på trods af, at han går hjem så snart han får at vide, at jeg syntes han er laber og gerne vil have han blir

en uge efter havde jeg fået forenet min veninde og sørens ven i kampen om at vinde Søren, og Rune fik sørget for, at vi allesammen mødtes på Runddelen. Der havde Søren igen fået at vide, at jeg syntes han var sød, men han turde overhovedet ikke tale med mig. Vi gik videre til Louises og der sad vi og ævlebævlede hele morgenen og formiddagen. Jeg skrålede endda højt med på Abbas "take a chance on me" uden han fattede pointen

Så gik vi videre til et andet morgenværtshus sammen med vores nu fælles veninde Louise (der mærkeligt nok havde scoret ham den unge fyr der et år senere blev skudt ihjel på Louises), og da klokken var henad middag og Søren stadig ikke havde taget tilløb til noget sagde jeg "jeg sover hos dig, og jeg vil hjem NU!", så vi gik afsted. med et optankningsstop i en kirke på nørrebrogade der havde børnegudstjeneste og derfor flødeboller og saftevand i våbenhuset og så tog vi hjem til Søren. Hvor der gik 3 dage før han turde tro på, at jeg altså var der fordi jeg var dødvild med ham

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi var venner, da vi begge to havde andre kærester. Han var venner med min ex til at starte med.

Så gik ham og ex-ex'en fra hinanden. Han hang ret meget ud hos os. Fik en anden kæreste. 1 års tid efter gik de også fra hinanden, simultant med mig og min ex... Så var vi hinandens krisestøtter... Snakkede flere timer om dagen, om livet efter maaaange år i parforhold.

Snakkede om hvor længe vi skulle være singler og slå til søren HAHA...

En måneds tid efter, kom jeg TIL at forføre ham (ja, det var IKKE med vilje hehe). Så sad vi der og gloede på hianden. Super gode venner og helt fantastisk sex... :-S Så vi besluttede at det jo var en meget god idé At fortsætte med altså For vi var jo SINGLER...

Det holdte så ca 1 måned på den måde, hvor jeg så var blevet forelsket i ham. Og jeg sagde det til ham og han sagde. NIX - Det kan der ikke være tale om!! VI skal være singler, det har vi aftalt!!

HAHA - 3 dage efter kom der en mail på arbejdet på ca 1 kilometer om hvorfor vi ALLIGEVEL skulle være kærester

Så jeg har flyttet ham fra ex-ex til ex, fra ex til ham selv og fra ham selv til mig og sammen med mig til vores hus

1½ år efter var vi gift og 2 år efter var vi forældre Vi har været sammen i 8 år nu

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

Ja vores er også lidt sød vi har kendt hinaden siden jeg var 17!! og han var min bedste ven i omkring et år.. så skete der det sørgelige han aldrig kom på 18 års fødselsdags (den SKURK) nå men så snakkede vi ikke sammen i nogle år, i mellemtiden havde han mødt en og fået barn. Så sagde min mor en dag i  år 99, at hun havde set ham arbejde i en bestemt butik og jeg havde savnet ham jo! så jeg tog telefonen og ringede til dem, men han var holdt op! (til min skræg) men så var damen så sød at give mig hans mobil, og det ringede jeg på og så snakkede vi bare i timer som vi plejede.. og snakkede i et par år og jeg besøgte ham osv men ikke mere end det.. dog sagde han en dag "hvad med mig?" så sagde jeg "DIG! du skal slet ikke forvente noget du kom aldrig til min fødselsdag!"

Så flyttede han en dag til sverige mener det var i 2001 eller lign. og der snakkede vi sjælent men jeg savnede ham som sædvanlig, han har aldrig været så god til at holde kontakt så det var mest mig som kontaktede ham. På et tidspunkt havde jeg ikke internet så jeg fik min veninde som arbejdede inde hos TDC til at skrive en mail men så sagde hun den kom tilbage med den ikke fandtes mere. Men så havde hun altså lige slået hans telefon nummer op (hun vidste ikke han boede i sverige)

Og der var nogle numre på ham. Så jeg tænkte det kan der vel ikke ske noget ved at ringe på... kunne jo være han var flyttet tilbage til danmark. Så jeg ringede på nogle af dem og til sidst var der et hvor en lille stemme sagde "hallo" jeg blev helt paf og lagde på.. vidste ikke lige hvad jeg skulle sige. Så jeg prøvede igen og så tog han telefonen. Og vi snakkede i mange timer og hver dag mere og mere.. Jeg besøgte ham også i ca. 1-2 måneder.. vi blev forelskede men var lidt bange for det med venskabet, men så pludselig en dag så kyssede vi!!!!! og har nu været sammen i 7 år den 15 december!

det blev langt...

Anmeld

10. november 2009

FrkC

Iiih  Det var en sommeraften (den 20 Aug. 06 helt præcist &nbsp Min veninde og jeg var ude og juller og sad og snakkede lidt.. Kasper var næsten lige blevet single og var ogsa ude og juller med en kammerat.. Jeg havde fået Kaspers nr. et par dage inden og skrev så  Vi aftalte at mødes alle 4 og juller sammen og det gjorde vi faktisk hver aften i 3 aftener  

Indtil Kasper en aften spurgte (sms) "Ska du ik med til Nordmors igen?"

Hvortil jeg svarede "Nej, jeg ska sove hos Christina, hva da?" Kasper skriver så:" Jeg sys bare du er meget sød, så du måtte gerne sove hos mig"  Jeg blev fuldstændig paf...

Dagen efter den 24 aug. var jeg oppe hos ham og tog bare aldrig hjem igen   Det var så akavet og vi snakkede bare ik om (stort set) noget som helst  Får helt kriller i maven af at tænke tilbage

Camilla som stadig er håbløst forelsket

Anmeld

10. november 2009

karina1980

tja min er sgutte så sød som mange andres,

han var min ex´s bedste kammerat, og jeg brød mig egentlig ike meget om ham, men da han gik fra sin eks, begyndte han at komme oftere og oftere og jeg fik sgu lidt ondt af det kære kræ

vi tog så i byen et par gange sammen(jeg var stadig sammen med min eks) og hyggede os gevaldigt(lavede ikke noget) så det viste sig at han jo slet ikke var så dum en skid, som jeg først havde antaget,

en dag fik jeg nok af min ex og smed ham ud,temmelig hårdt og absolut ikke på den pæne måde  og hans kammerat blev ved med at komme, vi så film og hyggede os gevaldigt og mere var der ikke i det, lige til en dag hvor han kyssede mig  så begyndte der skisme alligevel at dukke lidt føleser op, 1 måned efter var vi blev vi gift(det en mærkelig historie) og ja om 14 dage holder vi altså 7 års bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.