Hvordan mødte i hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

frk Jensen

Ej nogle gode historier.

Jeg mødte casper... eller oøøøehhh casper råbte efter mig..

Jeg var en eftermiddag på vej ned efter marcus i dagplejen og så kan jeg se der står et par stykker og snakker sammen længere henne af vejen.. Jeg gik smilende forbi og så råbte han efter mig om hvor jeg havde fået lavet det der lilla hår henne, for det gad han også godt have... Jeg svare og tripper videre efter marcus og næsten løber tilbage hjem af for tænk nu hvis han stod der igen! Det gjorde han skisme, og vi snakkede lidt løst.. vi gik hjem, og jeg havde så fået at vide at han arbejdede på Hotel Amerika, og jeg ransagede nettet for om jeg kunne finde ham, men niks..

Så havde jeg fødselsdag og var i byen med mine veninder, vi lavede pub crawl og var lidt overalt.. Så dukkede knægten op og jeg tænkte ham skal jeg have med hjem. MEN så blev drengen jo væk for mig IGEN! ARGH manner... havde jo ikke engang hans nummer.

Så så jeg ham på vores lokale bibliotek og blev helt rød i hovedet, fik fundet det jeg skulle bruge og skyndte mig ud igen..

Så gik der nogle dage og min veninde var oppe hos mig og spise og vi snakkede om famøse Casper.. men hun havde så hans nummer, og så kom der gang i smsén. Han boede lige hernede hvor jeg havde mødt ham første gang og så mødtes vi om aftenen da marcus var puttet...

BANG sagde det... Hold da op.. Vi har dog ikke kendt hinanden så længe endnu, men for dælen jeg savner ham hvert minut vi ikke er sammen og tænker bare CASPER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

M.O.A.R.

Uh hvor skal jeg starte

Jeg har siden 2006 vidst hvem Martin var, da han ejede en cafee her i Nakskov som han desværre måtte lukke (intet nyt kan fungere hernede) og havde snakket med ham et par gange oppe i byen på El Paso, hvor jeg på daværende tidspunt arbejdede som afrydder, og der kommer man jo i snak med mange. Jeg vidste han kendte min søster og svoger da de var faste kunder på cafeen og min svoger var min ''chef'' på ZoneNightclub og El Paso.

Nå men så ville skæbnen i oktober 07 så at han begyndte som DJ på El Paso igen da der var stor mangel på folk en periode. Så begyndte jeg at stå oppe ved ham og snakke når jeg ikke havde noget at lave, og det kom ud i mange hyggelige samtaler.
Kan huske vi en dag havde en kæmpe vandkamp, i åbningstiden i baren. Det gik selvfølgelig mest ud over mig, og jeg var gennemblødt da jeg skulle lukke ned, hvor Martin var så sød at hjælpe mig og han gav mig 50 kr så jeg kunne ta en taxa hjem så jeg ikke blev syg. Han stoppede mig i gangen og jeg stod op mod væggen, vi sagde intet  og så gik vi hver til sit igen.

Mange gange inden den 25 dec havde vi snakkt meget og rygterne gik på højtryk om at vi var sammen og så videre, selvom vi egentlig aldrig havde flirtet sådan rigtigt og jeg havde heller ikke hans nr.

Den 25 dec 07 tog jeg ned på El Paso (fordi jeg vidste han var på arbejde &nbsp og gik direkte op til ham for der var rigtig mange mennesker i byen. Vi hyggesnakkede og jeg begyndte at brokke mig over der ikke var nogen der gad skrive til mig, så spurgte han efter mit nr og så sendte han en besked, så kunne jeg ikke brokke mig mere over det.
Så blev kl 6 om morgenen og El Paso lukkede, og jeg synes der var ekstremt langt hjem til mig selv (ca 1½ - 2 km fra El Paso) og jeg skulle gå. SUK! Så tilbød Martin jeg bare kunne låne hans sofa, han boede max 500 m væk, det tilbud tog jeg selvfølgelig imod. Så kom vi hjem til ham, lå og snakkede i en time på hver sin sofa og så sagde han at han havde to senge stående i soveværelset jeg lå nok bedre derinde så ku vi også snakke lidt videre. Vi lå på et tidspunkt så tæt at vi kunne mærke hinandens læber bevægesig men vi kyssede  ikke, jeg var bange for hvad han ville sige hvis jeg gjorde det og det viste sig så efter at haan var lige så bangge for det som mig  vi faldte i søvn ved 9 tiden
KL 12.45 begyndte min alarm at ringe, godmorgen til mig, jeg skulle op og til julefrokost hos min familie, og jeg gad absolut ikke, ville hellere blive liggende hos ham  Da jeg sku til at gå sagde vi selvfølgelig farvel og det endte så i kys  vi skrev sammen hele dagen og om aftenen inden jeg sku på arbejde kom jeg op til ham og så film, eller det var rent kysseri.

Vi blev gift sidste år, og venter barn til april

Malene 17+4

(kæft det blev langt.

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

LotteGabriella skriver:

super dejlig "historie"

tak

Anmeld

14. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
michella80 skriver:

vi har en lidt speciel historie.... Vi arbejde begge i Ringe og boede i Odense og så derfor tit hinanden i toget på vej hjem fra arbejde. jeg syntes han så rigtig sød ud og vi kom sjovt nok altid til at sidde overfor hinanden så vi kunne kigge lidt på hinanden i smug. Jeg ville vildt gerne i kontakt med ham men vidste ikke lige hvad jeg skulle sige efter HEJ.... Heldigvis fandt jeg en lidt anden måde at gøre det på. På det tidspunkt avde gratisavisen X-tra en sms-spalte i avisen hver dag, så jeg skrev:Hej til dig som smiler så sødt til mig hver gang vi støder på hinanden på banegården i Ringe. Jeg har luret at du arbejder i RÅd og Dåd :-) Jeg ville ønske jeg turde spørge dig om du vil med på cafe, men at få det sagt, det er lidt svært! Så nu håber jeg du læser X-tra. Er du frisk?

Det var han for et par dage senere kom denne besked i avisen: Hej Michella. Var rart at se dig igen i onsdags! Tror mit problem er det samme, det der med at få det sagt. Men vil meget gerne mødes :-)

Og så så vi ikke hinanden i toget i en uges tid så jeg satte lidt vovet mit tlf-nr i avisen og så ringede han og vi tog på date og det var kærlighed ved første blik. Faktisk kom vi senere i avisen på Valentines dag, hvor de bragte en artikel om os. Hi hi....

Dejlig historie synes jeg  Og hvem skulle have troet at ham den søde fra toget blev far til mine børn

Iiiiiihhh hvor en fantastisk historie!!!!   DET er fandme romantisk!!!!

Anmeld

14. november 2009

guggle

Hyggelig tråd

Jeg skulle til København (bor i sønderjylland) for at besøge en kammerat. han ringede så og sagde at jeg kunne køre med en han kendte (Sune), som skulle over til ham med nogle møbler. Jeg er ikke god til det der med at møde/tale med folk jeg ikke kender, så jeg spurgte min veninde om hun ikke ville med. Men hun havde været lige lovlig styg overfor kæresten på det sidste, så måtte nok hellere blive hjemme, hvis ikke forholdet skulle slutte - Øv tænkte jeg, så ville jeg ikke afsted alligevel.... En halv time efter ringede hun så alligevel og sagde hun var klar på at tage med :-)

Vi købte så lige et større lager af smirnoff ice og gik ned på den parkeringsplads, hvor vi skulle mødes med kammeraten vi kunne køre med. Han skulle komme i en blå varevogn.....Ind på pladsen trillede den vogn og vi åbnede døren, hilste på ham og steg ind ( der havde vi allerede drukket en del smirnoff ice). jeg tænkte "Ham har jeg sgu set før, det er ham med sådan en grim næse og et specielt udseende..... :-)

Vi blev ikke meget mere interessante at høre på efter yderligere en del smirnoff ice mens turen gik mod Kbh. Mig og min veninde sad og talte om "gamle dage" og de historier er ikke for børn altså....mange af de historier er jo ting man ikke tror er sandt, så utroligt kreative, opfindsomme langt ude har vi været.....Vi havde i den grad forstået at man kun har det sjov man selv laver

Nå men Sune sad og tænkte "kors i hytten nogle tøser.....nu skulle han bare til Kbh med de møbler og sætte os af og så skulle han videre hjem og besøge han bror" (som også bor derovre)

Sune var blevet enormt træt efter en lang dag på job og så den lange tur med to sindsyge kællinger :-) så han standsede ved en motorvejskiosk og skulle ind efter noget chokolade og nogle energidrik. Min veninde og jeg stod imens udenfor og røg (ja usund var man i den grad dengang)og vi grinte lidt over hvad han da ikke måtte tænke..... Men jeg hulkede af grin og sagde "Fuck det...det er jo ikke ham vi skal score" Sune iført firkantede tyksålede ecco sko (dem for årgang 70+) og cowboybukser der var nærmest ridebuksefacon. Nope han var absolut ikke min type...

Da vi kom til Kbh grinede vi endda helt vildt over noget vi troede var en sækkestol iført noget der lignede  mormor-gardinstof...altså blomstret i en virkelig grim udgave (den lå bag i varevognen, men troede den var til min kammerat) - hvortil Sune meddelte at det var hans dyne....UPS!!!! :-)

Af en eller anden grund slap Sune ikke af med os. Efter møblerne var blevet læsset af, kørte vi alle fire hen til Sunes bror. Der var det generte forlængst røget.. Vi kørte så sammen hen til Sunes brors kammerater til en fest. Der var gang i den og min veninde og jeg havde det kanon sjovt.... Lige indtil jeg skulle have mine pencilin tabletter og en fyr nærmest kom flyvende ind over mig, hev det hele ud af hånden på mig og skyllede samtlige tabletter ud i toilettet - ham og kæresten troede det var stoffer. Hallooooo maaaan jeg blev tosset - havde slem lungebetændelse og første kur havde ikke hjulpet, så var igang med nr.2. Jeg blev så tosset at jeg gik! Sunes bror fulgte heldigvis efter, for anede da ikke hvor jeg var og sprang bare ind i en taxa og kørte ned i byen.

De andre kom også ned i byen kort efter og senere på natten hvor de fleste tog hjem, var jeg stadig i festhumør. Min ven sagde til dem at vi kom senere. Men senere sagde han at vi skulle sove hos ham, for han vidte ikke hvor de var - hmmm... det havde han udtænkt sig med henblik på at score mig. Han forsøgte at kysse mig og jeg endte med at rende ud og sove i et fællesrum i det hus han boede.

Næste dag, langt op ad dagen kom min veninde og Sune og hentede mig og turen gik hjemad. Tove fortalte at Sune havde ligge og sunget da han vågnede og først der begyndte jeg at tænke at han var lige tilpas skør til mig måske...

14 dage efter tog vi alle tre til Kbh igen for at feste. Vi havde været ude på Sunes arb. for at høre om vi ikke skulle gentage succesen og han var med på ideen. Han måtte virkelig sætte himmel og hav i bevægelse for at kunne holde fri, men vi kom aftsed. Og denne gang så jeg ham med helt andre ædru øjne. Han kom og hentede os i den fedeste bil som viste sig at være hans egen. Jeg var vildt forelsket og da vi havde været i byen (hvor han havde glemt sin pung og jeg derfor betalte for ham hele aftenen- ja der røg den opsparing) stoppede han mig i hans bror opgang og spurgte "Kunne sådan en pige som dig, finde på at være sammen med sådan en fyr som mig" og så var jeg solgt!!! Vi kyssede.....og sov ved siden af hinanden uden at lave noget - for vi havde begge den holdning at er det seriøst, går der noget tid uden sex....jooooo holdt da 2 dagen uden ihvertfald...

Da vi kom hjem om søndagen, kunne jeg ikke tænke på andet end ham. Min veninde som var endt i kanen med Sunes bror, var flyttet ind hos mig og vi sad og spiste pizza og så film... Efter en times tid eller to skrev jeg at vi fik pizza og hvis han var sulten kunne han da komme forbi... Der gik ikke længe før han stod i døren og så har vi ellers været sammen siden....

Flyttede op til ham 2 mdr. efter. Jeg havde min søn på 1 år fra et tidligere forhold, hvilket jeg havde gjort meget klart for Sune. Og det var vigtigt for mig at han havde det godt med børn. Men han var simpelthen den perfekte, sødeste, rareste og mest ansvarsbevidste fyr. Nikolaj blev hurtigt meget glad for Sune og omvendt. 6 mdr. efter blev jeg gravid - ikke planlagt, men verdens største gave her i livet og da Lærke lige var blevet født, købte vi hus. 3 år efter købte vi en dejlig stor gård på landet og har nu været sammen i 7 år og venter barn  nr. 3 med termin d.9.december. Og han er den dejligste mand og far. Og ved ikke om kærlighed gør blind, men synes han er blevet en rigtig lækker fyr Og Nikolaj var så lille da vi fandt sammen, så glemmer næsten helt at Sune ikke er hans biologiske far, for der er ingen forskel. Nikolaj ser ham som sin far, kalder ham for far og de er virkelig pot og pande, med et helt særligt forhold til hinanden.

Da jeg ventede lærke, var jeg meget syg og var til noget behandling. Imens passede Sune Nikolaj og min moster og kusine var tilfældigvis kommet forbi og havde set dem lege og tumle rundt på en så naturlig og ægte måde at de var helt solgt.... Jo han er virkelig det bedste der er sket os 

Får helt lyst til at kramme ham nu....men det må vente - han er på job :-)

Skåååållll (i æblejuice for er jo gravid) for de dejlige og kære mænd og børn som vi elsker så højt!!!!

Anmeld

14. november 2009

kiwilouise

ihh hvor er det nogen søde historier jeg var single og slet ikke klar til et forhold. jeg gik i byen for at have det sjovt og ikke for at score. jeg møder den her fyr som jeg har set flere gange før men vi havde aldrig rigtig snakket sammen. det ender i en 7 timer lang samtale og han følger mig hjem og hjælper mig med at rydde op efter aftenens fest. vi kysser ikke men jeg kan mærke at kemien er der. jeg får ikke hans nummer og der går 2 måneder før vi mødes igen i byen. denne gang får jeg hans nummer og vi aftaler at mødes dagen efter til noget mad og hygge...vi er begge enige om at vi ikke er interesseret i et forhold men vi klingede bare så godt sammen - så venner blev vi.det endte selvf med at vi ikke kunne holde fingerene fra hinanden - desværre skulle han flytte til jylland en måned senere og vi var enige om at stoppe det vi havde gang i. jeg græd da han kørte og han fældede også en tåre. vi snakkede sammen hver dag og han inviterede mig og mine børn på ferie i hans sommerhus - vi har været sammen siden han bor stadig i jylland og jeg på falster men vi ses så meget som muligt. jeg er dybt forelsket og drømmer da om at vi en dag skal flytte sammen og få en lille bebs http://1.1.1.3/bmi/www.baby.dk/Uploads/StoredImages/1/12393.png vi har nu været sammen i 6 måneder

Anmeld

14. november 2009

Jordbærpigen

Kæresten og jeg mødte hinanden via dating.dk i 2002. Det var et rent tilfælde, da han havde skrevet forkert postnr. på hans profil (der sku stå 8900, men han havde skrevet 8700), så jeg sad og søgte på fyre med mit postnr. (8700) og så kom han jo frem. Så jeg skrev til ham, da han så vildt sød ud. Jeg fandt så ud af at han boede i Randers, som dengang var MEGET langt væk fra Horsens, synes jeg, så jeg viste ikke om jeg "gad" gøre mere ud af det. Men han skulle så flytte til Århus, så jeg gav det en chance. Vi mødtes en weekend, han blev og sove og ja, vi har nu været sammen i over 7 år, er forlovet og prøver at lave en baby

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

Rosa skriver:

Iiiiiihhh hvor en fantastisk historie!!!!   DET er fandme romantisk!!!!

ha ha ha. Ja mine veninder faldt også i svime over den og folk synes det er en ret sjov historie. Glæder mig da også til at fortælle vores datter den en dag. Hi hi

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

michella80 skriver:

vi har en lidt speciel historie.... Vi arbejde begge i Ringe og boede i Odense og så derfor tit hinanden i toget på vej hjem fra arbejde. jeg syntes han så rigtig sød ud og vi kom sjovt nok altid til at sidde overfor hinanden så vi kunne kigge lidt på hinanden i smug. Jeg ville vildt gerne i kontakt med ham men vidste ikke lige hvad jeg skulle sige efter HEJ.... Heldigvis fandt jeg en lidt anden måde at gøre det på. På det tidspunkt avde gratisavisen X-tra en sms-spalte i avisen hver dag, så jeg skrev:Hej til dig som smiler så sødt til mig hver gang vi støder på hinanden på banegården i Ringe. Jeg har luret at du arbejder i RÅd og Dåd :-) Jeg ville ønske jeg turde spørge dig om du vil med på cafe, men at få det sagt, det er lidt svært! Så nu håber jeg du læser X-tra. Er du frisk?

Det var han for et par dage senere kom denne besked i avisen: Hej Michella. Var rart at se dig igen i onsdags! Tror mit problem er det samme, det der med at få det sagt. Men vil meget gerne mødes :-)

Og så så vi ikke hinanden i toget i en uges tid så jeg satte lidt vovet mit tlf-nr i avisen og så ringede han og vi tog på date og det var kærlighed ved første blik. Faktisk kom vi senere i avisen på Valentines dag, hvor de bragte en artikel om os. Hi hi....

Dejlig historie synes jeg  Og hvem skulle have troet at ham den søde fra toget blev far til mine børn

Åhh den skal da sendes ind til et forlag man kan jo lave film på den slags den har jo hele registret

Anmeld

14. november 2009

Barbamama

mor_sabina skriver:

Åhh den skal da sendes ind til et forlag man kan jo lave film på den slags den har jo hele registret

hi hi. Altså det var da rigtig sødt sagt. Ja der er vel lidt Danielle Steele over det. ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.