Hvordan mødte i hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

mor_sabina

Ja jeg var en dag i Randers Storcenter og stødte nd i en møgirriterende sælger, men han formåede at få solgt mig en telefon (han brugte ordet gratis og bar i samme sætning og hvem hopper ikke på den). Om aftenen fik jeg så en besked¨: Hvis du har problemer med din telefon kan du bare ringe!? hmm.. ja men vi skrev frem og tilbage og søndag tog vi på date (vi mødes fredag). Og vi har været sammen siden og har idag en dejlig dreng sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mira0911

Jeg var begyndt at skrive med en fyr, over Meetyourmessenger. Han spurgte om jeg ikke vil til fest op hos ham, sammen med en fra min klasse, som jeg også arbejdede med på det tidspunkt..

Sagde jo tak... Og der sad så en anden fyr.. Vi gik så i gang med at drikke og havde det skide skægt.. Og senere på aften fik jeg A's nummer...

Vi gik så ind til byen for at feste videre derinde... Gik også meget godt.. Jeg fulgtes med A hjem, og der hvor vi skulle skilles hver sin vej, siger han "Du kan bare sove hos mig" Jeg sagde nej, vil hellere hjem i min egen seng..

Efterfølgende skrev vi meget sammen, og blev faktisk bedste venner.. Han var stadig vild med mig, og jagtede mig i 1 år.. Og til sidst begyndte min følelser at blomstre for ham...

Han havde spurgt flere gange, om vi ikke skulle prøve og se hvordan det vil gå, jeg sagde nej..

Ja til sidst var vi sammen... Og det var jo A's kammerat jeg skulle have noget kørende med... Det blev det så ikke...

Anmeld

10. november 2009

brumbasse

helt enig, den med at smide alt tøjet er godt nok sjov og svær at skulle fortælle sine børn

Lidt mere kedeligt her.. Vi mødte hinanden i gymnasiet. Der var helt klart "noget" imellem os men han havde kæreste og jeg fjumrede rundt med lidt forskellige, bla en fælles god ven fra klassen, hmm.

Vi havde kontakt on/off de næste 3-4 år indtil jeg en dag besøgte ham efter at have fundet ud af han var single. Han havde det egentlig fint med at være single men moster skrap sagde at hun ikke var rejst så langt "bare for sex" så hvis det skulle være, skulle det vare nu! - og ja, lige siden har vi været sammen, i 8 1/2 år.. Er gift, har hund, hus, barn og barn på vej:-)

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

mor_sabina skriver:

Ja jeg var en dag i Randers Storcenter og stødte nd i en møgirriterende sælger, men han formåede at få solgt mig en telefon (han brugte ordet gratis og bar i samme sætning og hvem hopper ikke på den). Om aftenen fik jeg så en besked¨: Hvis du har problemer med din telefon kan du bare ringe!? hmm.. ja men vi skrev frem og tilbage og søndag tog vi på date (vi mødes fredag). Og vi har været sammen siden og har idag en dejlig dreng sammen.

ej hvor sødt...God historie

Anmeld

13. november 2009

DK

Berg skriver:

November 1995

Vi mødte hinanden på diskotek East End i Horsens. Jeg var så fuld at jeg på et tidspunkt smed tøjet og fik dermed opmærksomhed fra en del mænd heriblandt min nuværende mand. Kan ikke rigtig huske hvad der skete men vågnede i hvertfald op i hans seng dagen efter. Vi blev enige om at ses igen selvom jeg faktisk var forlovet med en anden.

Så selvom man siger forhold baseret på en aften i byen aldrig holder så er vi stadig sammen i dag 14 år efter.

Ejjjjjjjjjjj på samme sted mødte jeg også min kæreste. Der hed det bare ikke East End længere, men Lewinsky/Camp David. Jeg var 18 og arbejdede der som bartender, og han kom og havde en lang mørk frakke på, barkenbarter som Mr. Darcy og sagde "Godaften Frøken" og jeg var SOLGT.

Vi småkyssede i et lille års tid, hvor det af forskellige grunde aldrig rigtig blev til noget. Jeg mødte min datters far, og vi var sammen i 3 år hvor jeg bl.a. fik min datter. Vi gik så fra hinanden, og jeg blev single og sendte Mikkel en sms (efter 3 år...) sådan ved "et uheld" om "hej hvad laver du i aften?"  

Han lavede ikke noget, og kom på date en uge efter med den største buket roser jeg til dato har set i mit liv. Igen med Godaften frøken... Han er bare min mr. Darcy (stolthed og fordom) og jeg ELSKER ham!!

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

for 2½ år siden sad jeg på netdate hehe og skrev lidt og ja så sidder vi her i dag

Anmeld

13. november 2009

LotteGabriella

vi mødte hinanden via dating.dk...Brian skrev til mig 2 gange før jeg svarede ham og så sms'ede vi lidt og udvekslede mobilnr.... jeg blev så lidt træt af ham, da han skrev hver dag så jeg begyndte at ignorere ham, og det resulterede i, at han tænkte FUCK dig KÆLLING og stoppede med at skrive...og SÅ tænkte jeg lige pludelig, hmmmmm han skal da blive ved med at skrive....men der kom ingen beskeder, så JEG skrev så til ham, og så gik jagten den anden vej

Vi blev enige om at mødes efter 1 måned, men så kom han til skade i en håndboldkamp og var bundet til nogle krykker 

Da han langt om lange kom af med krykkerne, VILLE vi mødes, så vi mødte hinanden den 27. december 2006, 3 måneder efter vi havde den første kontakt

Han kom til Kbh. fra Nykøbing M. (Nordvestjylland) og det sagde bare BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG for os begge to

Vi blev med det samme enige om at vi ville være kærester, på trods af afstanden og ja nu er vi gift og har Daniella på 16 mdr.

Anmeld

13. november 2009

LotteGabriella

michella80 skriver:

vi har en lidt speciel historie.... Vi arbejde begge i Ringe og boede i Odense og så derfor tit hinanden i toget på vej hjem fra arbejde. jeg syntes han så rigtig sød ud og vi kom sjovt nok altid til at sidde overfor hinanden så vi kunne kigge lidt på hinanden i smug. Jeg ville vildt gerne i kontakt med ham men vidste ikke lige hvad jeg skulle sige efter HEJ.... Heldigvis fandt jeg en lidt anden måde at gøre det på. På det tidspunkt avde gratisavisen X-tra en sms-spalte i avisen hver dag, så jeg skrev:Hej til dig som smiler så sødt til mig hver gang vi støder på hinanden på banegården i Ringe. Jeg har luret at du arbejder i RÅd og Dåd :-) Jeg ville ønske jeg turde spørge dig om du vil med på cafe, men at få det sagt, det er lidt svært! Så nu håber jeg du læser X-tra. Er du frisk?

Det var han for et par dage senere kom denne besked i avisen: Hej Michella. Var rart at se dig igen i onsdags! Tror mit problem er det samme, det der med at få det sagt. Men vil meget gerne mødes :-)

Og så så vi ikke hinanden i toget i en uges tid så jeg satte lidt vovet mit tlf-nr i avisen og så ringede han og vi tog på date og det var kærlighed ved første blik. Faktisk kom vi senere i avisen på Valentines dag, hvor de bragte en artikel om os. Hi hi....

Dejlig historie synes jeg  Og hvem skulle have troet at ham den søde fra toget blev far til mine børn

super dejlig "historie"

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Jeg har hele min barndom været på en campingplads i Kruså både sommer, vinter osv, og der havde jeg en rigtig god kammerat som også lå fast dernede ..

En weekend (i vores teenageår, mener det var omkring de 14 år) skrev han om jeg kom derned med mine forældre, for han havde en kammerat med så vi skulle da feste lidt sammen.

Jeg kom så derned, og kammeraten var så Jonas, min skønne Jonas  ... Jeg synes han var rigtig sød, og vi endte da også med at småkysse lidt sidst på aftenen, årene efter, til vi var omkring de 15, mødtes vi tit, men det var aldrig noget fast, og var faktisk rigtig gode venner ... Men så fik jeg en kæreste og så endte det med at vi mistede kontakten.

Nogle år efter, da vi var omkring de 21 så jeg ham inde på et andet community site, hvor jeg så skrev til ham, og vi fik kontakten igen, skrev sammen næsten hver eneste dag .. i julen 2007 var jeg til julefrokost i Esbjerg, som førte videre til en fest hos en af dem der også var fra Esbjerg
Jeg skrev en kort lille sms til Jonas, "Gæt hvor jeg er!" og han svarede "Er du i Esbjerg??"  (Han boede i Esbjerg på daværende tidspunkt) og jeg svarede selvfølgelig ja, på en eller anden skolegade ...

Der gik et par timer og han svarede mig ikke tilbage, og jeg tænkte egentlig ikke mere over det ...

Pludselig er der en der siger "Hej .." Jeg vender mig om, og der står han i døren, jeg spurgte ham hvordan han havde fundet ud af hvilken bygning jeg var i, og han svarede at han simpelthen bare havde hoppet op og kigget ind af vinduerne hele gaden ned til han fandt mig ..   (Heldigvis for ham VAR jeg i stueetagen hehe)

Det endte med vi sad og kyssede og holdte om hinanden hele natten, og har ikke kunne undvære hinanden siden

- Sussie - Der er sammen med Jonas, og har den smukkeste lille pige sammen ...

Anmeld

14. november 2009

mama10

Mødte også min kæreste på Netdate.dk, som skal være far til vores søn

23+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.