Jeg har hele min barndom været på en campingplads i Kruså både sommer, vinter osv, og der havde jeg en rigtig god kammerat som også lå fast dernede ..
En weekend (i vores teenageår, mener det var omkring de 14 år) skrev han om jeg kom derned med mine forældre, for han havde en kammerat med så vi skulle da feste lidt sammen.
Jeg kom så derned, og kammeraten var så Jonas, min skønne Jonas
... Jeg synes han var rigtig sød, og vi endte da også med at småkysse lidt sidst på aftenen, årene efter, til vi var omkring de 15, mødtes vi tit, men det var aldrig noget fast, og var faktisk rigtig gode venner ... Men så fik jeg en kæreste og så endte det med at vi mistede kontakten.
Nogle år efter, da vi var omkring de 21 så jeg ham inde på et andet community site, hvor jeg så skrev til ham, og vi fik kontakten igen, skrev sammen næsten hver eneste dag .. i julen 2007 var jeg til julefrokost i Esbjerg, som førte videre til en fest hos en af dem der også var fra Esbjerg
Jeg skrev en kort lille sms til Jonas, "Gæt hvor jeg er!" og han svarede "Er du i Esbjerg??" (Han boede i Esbjerg på daværende tidspunkt) og jeg svarede selvfølgelig ja, på en eller anden skolegade ...
Der gik et par timer og han svarede mig ikke tilbage, og jeg tænkte egentlig ikke mere over det ...
Pludselig er der en der siger "Hej .." Jeg vender mig om, og der står han i døren, jeg spurgte ham hvordan han havde fundet ud af hvilken bygning jeg var i, og han svarede at han simpelthen bare havde hoppet op og kigget ind af vinduerne hele gaden ned til han fandt mig ..
(Heldigvis for ham VAR jeg i stueetagen hehe)
Det endte med vi sad og kyssede og holdte om hinanden hele natten, og har ikke kunne undvære hinanden siden 

- Sussie - Der er sammen med Jonas, og har den smukkeste lille pige sammen ...