Hvordan mødte i hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

6800

Første gang mødte vi hinanden, var igennem en fælles ven...han flirtede med mig fra starten, men jeg synes egentlig bare han var træls...derefter mødte jeg ham nogle gange i byen, han flirtede stadig, jeg legede lidt med, men mest for sjov...et års tid senere mødte jeg ham til open air i varde, hvor vi snakkede en del, han var dog meget fuld og kunne ikke rigtig huske hvad jeg hed, så han bedste kammerart måtte viske ham det i øret...Jeg var lige blevet droppet af en kæreste jeg var helt skudt i og stadig ikke var ovre, så var stadig ikke interesseret, men det endte da med at vi kyssede lidt, men fortrød det lidt...men efter lidt tid, kunne jeg alligevel ikke lade være med at tænke på ham, så skrev en besked til ham, og det blev til mange beskeder i de næste par uger...det endte med han kom og besøgte mig og så har vi været sammen lige siden.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Berg

November 1995

Vi mødte hinanden på diskotek East End i Horsens. Jeg var så fuld at jeg på et tidspunkt smed tøjet og fik dermed opmærksomhed fra en del mænd heriblandt min nuværende mand. Kan ikke rigtig huske hvad der skete men vågnede i hvertfald op i hans seng dagen efter. Vi blev enige om at ses igen selvom jeg faktisk var forlovet med en anden.

Så selvom man siger forhold baseret på en aften i byen aldrig holder så er vi stadig sammen i dag 14 år efter.

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

MØDTE DRØMMEFYRE PÅ DATING.DK ja deter helt vildt, havde aldrig regnet med at møde en sådan et sted, skrev sammen en dag og så inviterede han mig i tivoli i Aalborg om aftenen og så har vi været sammen hver dag siden ;-)

Anmeld

10. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Heh en fin tråd.!!

To modsætninger mødes:

Her er min historie om hvordan mig og min forloved mødte hinanden..

Vi mødtes faktisk første gang helt tilbage i midten af børnehaveklassen, han og hans familie var lige flyttet ind i boligblokken over for os, han var den kønneste lille lyshåret dreng.. :b Jeg var en rigtig lille pige med kjole og rottehaler, men næsten lige fra første dag legede vi godt sammen og derefter blev jeg til en lille drenge pige der hængte ud med Mike og hans venner.. Han var klassens rod og den dreng alle pigerne kunne lide og jeg var den lille stille generte pige som ingen lagde mærke til ud over ham, vi var bedste venner og jeg havde altid været vild med ham.. Men da vi kom i 8. klasse flyttede han på en anden skole og en anden by.. Vi skrev stadig meget sammen og der var masser af flirt, men han havde en kæreste, han skulle stadig konfirmeres og holde blå mandag med os..

Til blå mandag havde vi hygget os meget, vi var i tivoli hele klassen og der var de der skydeboder hvor man skal skyde tallerkner, og han fik en masse roser som han gav mig .. Da blå mandag var ovre fik jeg taget mig sammen og spurgte om vi skulle komme sammen men han var stadig sammen med hende.. Men stadig var der masser af flirt.. Vi var til masser af fester sammen med fælles venner hvor han stadig flirtede og lagde an på mig.. ca 1 - 1 ½ år senere den 3 august 2007, skrev vi sammen en aften, han var sammen med en kammerat og jeg lå hjemme i sengen, han skrev at de snakkede om piger og drak lidt.. Lidt i hentydning spurgte jeg om det var nogen piger jeg kendte, hvortil han svarede ja dig smukke.. Jeg blev så glad og lod den køre, så jeg spurgte hvad han sagde om mig, han sagde at jeg var sød og smuk og at han godt kunne lide mig, jeg nåede ikke og svare på den inden der kom en sms om jeg ville komme sammen fra ham, og selvfølgelig skrev jeg hurtigt ja.. Han fortalte mig at han altid har kunne lide mig, men har ikke turde spørge mig..

Det var så sødt.. Nu bor vi sammen, har tre dyr sammen, er forloved og prøver og få en baby..

Kan det blive meget bedre, en barndoms forelskelse..

Det var vores lille historie..

Anmeld

10. november 2009

Mca<3

Dating.dk ,,,  som skabt for hinanden

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

vi har en lidt speciel historie.... Vi arbejde begge i Ringe og boede i Odense og så derfor tit hinanden i toget på vej hjem fra arbejde. jeg syntes han så rigtig sød ud og vi kom sjovt nok altid til at sidde overfor hinanden så vi kunne kigge lidt på hinanden i smug. Jeg ville vildt gerne i kontakt med ham men vidste ikke lige hvad jeg skulle sige efter HEJ.... Heldigvis fandt jeg en lidt anden måde at gøre det på. På det tidspunkt avde gratisavisen X-tra en sms-spalte i avisen hver dag, så jeg skrev:Hej til dig som smiler så sødt til mig hver gang vi støder på hinanden på banegården i Ringe. Jeg har luret at du arbejder i RÅd og Dåd :-) Jeg ville ønske jeg turde spørge dig om du vil med på cafe, men at få det sagt, det er lidt svært! Så nu håber jeg du læser X-tra. Er du frisk?

Det var han for et par dage senere kom denne besked i avisen: Hej Michella. Var rart at se dig igen i onsdags! Tror mit problem er det samme, det der med at få det sagt. Men vil meget gerne mødes :-)

Og så så vi ikke hinanden i toget i en uges tid så jeg satte lidt vovet mit tlf-nr i avisen og så ringede han og vi tog på date og det var kærlighed ved første blik. Faktisk kom vi senere i avisen på Valentines dag, hvor de bragte en artikel om os. Hi hi....

Dejlig historie synes jeg  Og hvem skulle have troet at ham den søde fra toget blev far til mine børn

Anmeld

10. november 2009

CarinaSB

Vi møde hinanden på nettet .. Han havde skrevet tillykke med føzdagen da han syntes at der stod at det var den dag .. Meeen han var lige 8 dage for hurtig så skrev vi lidt sammen .. Men et par dage efter fik jeg en kæreste og lagde per lidt på is .. Han havde os kæreste på. Så slog min kæreste op 3 uger efter og jeg var jo så ked af det .. Så skrev per samme dag og så begyndte vi skrive meget .. Og han fortalte at hans forhold med hans kæreste ikk fungerede .. Og at han ville gøre det forbi. Så jeg sagde at han skulle tænke rigtig godt over det for de havde været sammen i 9 år .. D 10/9-07 skrev han og sagde at han havde gjort det forbi. Og jeg støttede ham så godt jeg nu kunne over sms.. D 15/9.07 blev vi enig om at mødes .. Og det var bare kærlighed ved første blik  idag har vi været sammen i 2 år og 2 mdr og har Noah på 3½ mdr

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

rigtig dejlig tråd.

jamen det var farmerdating.dk der var "skyld" i vores møde

et meget atypisk, og totalt uforglemmeligt møde på valentinsdag...som nu også er vores bryllupsdag

Anmeld

10. november 2009

ekzunz

Berg skriver:

November 1995

Vi mødte hinanden på diskotek East End i Horsens. Jeg var så fuld at jeg på et tidspunkt smed tøjet og fik dermed opmærksomhed fra en del mænd heriblandt min nuværende mand. Kan ikke rigtig huske hvad der skete men vågnede i hvertfald op i hans seng dagen efter. Vi blev enige om at ses igen selvom jeg faktisk var forlovet med en anden.

Så selvom man siger forhold baseret på en aften i byen aldrig holder så er vi stadig sammen i dag 14 år efter.

Jeg er flad af grin - det må da være den værste historie at skulle fortælle sine børn...

(det er altså ikke ondt ment...)

Anmeld

10. november 2009

ekzunz

Vi mødte hinanden på jobbet....totalt uromantisk....jeg var gift - han var gift.....jeg blev skilt - han blev skilt.....vi flyttede sammen, fik 3 børn på én gang og så efterfølgende 2 mere sammen - og nu har vi snart boet sammen i 8 år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.