Heh en fin tråd.!! 
To modsætninger mødes: 
Her er min historie om hvordan mig og min forloved mødte hinanden..
Vi mødtes faktisk første gang helt tilbage i midten af børnehaveklassen, han og hans familie var lige flyttet ind i boligblokken over for os, han var den kønneste lille lyshåret dreng.. :b Jeg var en rigtig lille pige med kjole og rottehaler, men næsten lige fra første dag legede vi godt sammen og derefter blev jeg til en lille drenge pige der hængte ud med Mike og hans venner.. Han var klassens rod og den dreng alle pigerne kunne lide og jeg var den lille stille generte pige som ingen lagde mærke til ud over ham, vi var bedste venner og jeg havde altid været vild med ham.. Men da vi kom i 8. klasse flyttede han på en anden skole og en anden by.. Vi skrev stadig meget sammen og der var masser af flirt, men han havde en kæreste, han skulle stadig konfirmeres og holde blå mandag med os..
Til blå mandag havde vi hygget os meget, vi var i tivoli hele klassen og der var de der skydeboder hvor man skal skyde tallerkner, og han fik en masse roser som han gav mig
.. Da blå mandag var ovre fik jeg taget mig sammen og spurgte om vi skulle komme sammen men han var stadig sammen med hende.. Men stadig var der masser af flirt.. Vi var til masser af fester sammen med fælles venner hvor han stadig flirtede og lagde an på mig.. ca 1 - 1 ½ år senere den 3 august 2007, skrev vi sammen en aften, han var sammen med en kammerat og jeg lå hjemme i sengen, han skrev at de snakkede om piger og drak lidt.. Lidt i hentydning spurgte jeg om det var nogen piger jeg kendte, hvortil han svarede ja dig smukke.. Jeg blev så glad og lod den køre, så jeg spurgte hvad han sagde om mig, han sagde at jeg var sød og smuk og at han godt kunne lide mig, jeg nåede ikke og svare på den inden der kom en sms om jeg ville komme sammen fra ham, og selvfølgelig skrev jeg hurtigt ja.. Han fortalte mig at han altid har kunne lide mig, men har ikke turde spørge mig..
Det var så sødt.. Nu bor vi sammen, har tre dyr sammen, er forloved og prøver og få en baby..

Kan det blive meget bedre, en barndoms forelskelse..
Det var vores lille historie.. 
Anmeld