Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Tynen

birgittemarie skriver:

Øv. Føler mig trist og ensom og oppe midt om natten.

Ellers cudos til Line og Astrid. I ser smækre ud. Og alle Lenes børn, som alle tre har Lenes øjne.

Håber du er ok og at du har fået lidt søvn på trods.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Susan1978

Lise skriver:

Jeg er bare SÅ enig!!! Babyer er da bare så nemme og skønne, og de brokker sig sjældent længe af gangen... En tre-årig husker ting, stiller krav, kan være mega urimelig og gider ikke gå i seng om aftenen. Glæder mig over at når babyen bliver tre år, så er den tre-årige seks år, og forhåbentlig lidt mere tilgængelig...

Lise ikke for at at tage modet fra dig...

men vi har valgt at få børn nogenlunde med samme års interval..

og årene 3-6-9-12 osv...  er bare de værste..  har jeg ladet mig fortælle..  faktisk husker jeg EA som værende ret pivet og ekstremt trodsig sidste år (6 år) - nu hører hun bare ikke efter og lever i sin egen verden.

såå du vil få det som vi har det..  hvert 3 år blir et levende helvede..

Anmeld

24. juni 2011

Susan1978

Lene76 skriver:

Lene - syntes lige det var længe siden jeg havde lagt billeder ind af mine dejlige unger herpå siden

Havde idag besøg af sp og Nanna vejr nu 5,7 kg og måler 62 cm ( ved fødslen 2950g og 48 cm) og idag er hun 19 uge og 2 dage så det er vist meget godt.

nårh nogle lækre børn.. fedt billede det sidste.

Anmeld

24. juni 2011

Susan1978

birgittemarie skriver:

Ellers cudos til Line og Astrid. I ser smækre ud. Og alle Lenes børn, som alle tre har Lenes øjne.

kæmpe krammer.. håber du sover godt til middag

Anmeld

24. juni 2011

Lise

Susan1978 skriver:

Lise ikke for at at tage modet fra dig...

men vi har valgt at få børn nogenlunde med samme års interval..

og årene 3-6-9-12 osv...  er bare de værste..  har jeg ladet mig fortælle..  faktisk husker jeg EA som værende ret pivet og ekstremt trodsig sidste år (6 år) - nu hører hun bare ikke efter og lever i sin egen verden.

såå du vil få det som vi har det..  hvert 3 år blir et levende helvede..

Tak Susan  Men det betyder jo samtidig at dr må være to gode år imellem? Nu bliver Simon fire - bliver han så nogenlunde normal for de næste to år? ÅRH, det ville være dejligt!!!!

Hvornår var det at i havde al den ballade med EA? Hun var så strid i en periode, ikke? Simon er virkelig en prøvelse, og har været det i lang tid...det tager seriøst pusten fra os til tider.

Anmeld

24. juni 2011

Susan1978

Lise skriver:

Tak Susan  Men det betyder jo samtidig at dr må være to gode år imellem? Nu bliver Simon fire - bliver han så nogenlunde normal for de næste to år? ÅRH, det ville være dejligt!!!!

Hvornår var det at i havde al den ballade med EA? Hun var så strid i en periode, ikke? Simon er virkelig en prøvelse, og har været det i lang tid...det tager seriøst pusten fra os til tider.

Den allerværste periode vi havde med Ea var ca ½ år efter vi havde fået Emil..   så det var en blanding af trodsalder og mega jalousi..

men vi havde meget ballade med hende sidste sommer..  hun græd/hylede bare man sagde NEJ til hende..  det var så opslidende.

jeg kan mærke 7*9*13 at Emil bare bliver mere og mere mild.. han har dælmer også et temperement der vil noget.. men det er  mest når han er træt.. så knækker filmen helt, eller hvis han skal tisse og ikke lige har tid eller vil gå på toilettet..

Anmeld

24. juni 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Jamen søde Hvad er du dog trist over? Havde jeg vidst, du sad der i nat og var ensom, så var jeg fluks fløjet afsted på cyklen med en rygsæk pakket med knus og kram

Anmeld

26. juni 2011

birgittemarie

linemus skriver:

Jamen søde Hvad er du dog trist over? Havde jeg vidst, du sad der i nat og var ensom, så var jeg fluks fløjet afsted på cyklen med en rygsæk pakket med knus og kram

Tak Tynen, Susan og Line

Det kunne sørme have været rart med et krammebesøg Line. Jeg har bare alt for meget - som i ingen fritid overhovedet - at lave for øjeblikket.

Og så er husbond stadig sygemeldt og afgørelsen i flexjobssagen skulle snart falde, men det lader til, at de har tænkt sig at trække sagen endnu mere ud, så det betyder mere arbejde til mig, for han er helt stresset ud.

Og så er der hele tiden legekammerater her, som snakkersnakkersnakker til mig og det er jo meget hyggeligt, men... Også lidt stressende, når jeg skal arbejde. Og lave mad. Og gøre rent. Og rydde op.

Jeg er sgu bare lidt slidt.

Knus B

Anmeld

27. juni 2011

..

Rikke - har lige lagt før og efter billeder ind på før rund nu sund på opfordring fra Stumpen, det er faktisk lige vildt.. Tænkte om I vil se?

Der er et billede fra december og et fra i morges..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2011

Tut

Macrolf skriver:

Rikke - har lige lagt før og efter billeder ind på før rund nu sund på opfordring fra Stumpen, det er faktisk lige vildt.. Tænkte om I vil se?

Der er et billede fra december og et fra i morges..

FUCK HVOR ER DU VILD!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bare Så flot!

Og gud hvor er jeg misundelig - jeg har "kun" tabt 11 kg.

Hvor meget er du oppe på at have tabt nu? (skriv gerne i hvilken mdr. du startede)

THUMBS UP - og STOR respekt!

FUCK DU ER LÆKKER SMÆKKER.

KNus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.