linemus skriver:
Søde søde Heidi
Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg ofte har været/er samme sted, hvor jeg bare lukker døren og har lyst til at løbe langt bort - for så kort tid efter at vende tilbage for at trøste med dårlig samvittighed. Sådan en gang gråd kan virkelig hyle den ud af selv den bedste. Og du som går så meget igennem følelsesmæssigt på samme tid - det må virkelig være så ubeskriveligt hårdt 
Og selvfølgelig må du lade det gå ud over os herinde!! Brok dig, skæld ud, alt det du vil. Vi er her!
Knus Line
hvor er du bare skøn line
fik også snakket med sådan en pædago tingest som kommer hjem til mig 1 gang i ugen om alt det her lort..
og hun gav mig faktisk netop det råd at gå i timeout hvis jeg følte jeg ikke kunne styre mit temp.
at jeg skulle gå væk i 5 min. og så vende tilbage. fordi det hverken gavner mikkel eller mig hvis jeg raser ud på ham..
han bliver ked af det og jeg får dårlig samvittighed.. så er det bedre at mikkel kan mærke at jeg kan rumme hans skaberi.
det hjalp rigtig meget at hun var her.. mikkel har sovet i sin egen seng i 2 dage nu. og faldet i søvn uden alt for meget brok og til fornuftig tid.
blir ved med at sige inde i mit hovede " det her kan jeg godt være i" og det hjælper.
har fået opgaver til for næste gang.. og så skal jeg skrive hvordan det så er gået.. og næste gang får jeg noget mere for.. så der langsomt kommer mere på og jeg får vendt de dårlige vaner til gode..
det er faktisk ikke helt tosset det her.. krydser finger for jeg kan....
Anmeld