Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

linemus

Kurt skriver:

Lige en morgen hilsen her fra og håber alle får en skøn mandag.

Skønt billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

linemus

Susan1978 skriver:

Så var vi da lige til bryllup igen sidste weekend..

et stks sumobryder i kjole..   

også et positiv update herfra.. Der går fremad med min stress eller den er så småt på vej væk...  hedder det vel..  Jeg har det bedre end jeg har haft det det sidste meget lange stykke tid.

Du ser altså godt ud, Susan! Også dit nye profilbillede

Anmeld

14. juni 2011

linemus

Line - hmm... mon man kan fryse pandekagedej...

Anmeld

14. juni 2011

Grynt

linemus skriver:

Line - hmm... mon man kan fryse pandekagedej...

helt ærligt, så ved jeg det ikke men tror det ikke da der er æg i og ville det så ikke skille når man tør det op???

Og tak Line, syntes det var en lækker morgenglad unge jeg lige fik i sigtekornet der

Anmeld

14. juni 2011

linemus

Kurt skriver:

helt ærligt, så ved jeg det ikke men tror det ikke da der er æg i og ville det så ikke skille når man tør det op???

Og tak Line, syntes det var en lækker morgenglad unge jeg lige fik i sigtekornet der

Der er selvfølgelig ikke æg i Men jeg har sat resten i køleskabet til imorgen. Prøvede en ny opskrift af og endte ud med at have næsten 5 liter pandekagedej - typisk mig

Anmeld

14. juni 2011

Susan1978

linemus skriver:

Du ser altså godt ud, Susan! Også dit nye profilbillede

Tak Line :-) har også skiftet lidt look, så synes der skulle nyt pic på.. Hvad blev det til med billede af dig i den nye kjole ?

Anmeld

14. juni 2011

heaven

Jannie - nu med jordbær og ISKOLD vaniljecreme.... - mums

Anmeld

14. juni 2011

Siber

Rikke - det er jo ikke sjovt at bage kage, når man ikke selv skal spise den

Anmeld

14. juni 2011

Marco2

AG - som allerede har fået besked om at Smilla kan starte i vuggestuen i den integrerede inst som Emily går i. Dejligt og så behøver man ikke bekymre sig om det

Anmeld

14. juni 2011

Siber

Marco2 skriver:

AG - som allerede har fået besked om at Smilla kan starte i vuggestuen i den integrerede inst som Emily går i. Dejligt og så behøver man ikke bekymre sig om det

ej hvor godt!!!

Vi har desværre ikke fået plads i Johannas børnehave, men hun har så fået plads på mit arbejde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.