Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Marco2

Siber skriver:

ej hvor godt!!!

Vi har desværre ikke fået plads i Johannas børnehave, men hun har så fået plads på mit arbejde!

Ja det er dejligt at det er samme inst. Og Emily glæææder sig.

Bliver det ikke underligt at dit eget barn går i den inst hvor du er leder? Eller tænker du at det er dejligt, så man lige kan kigge til hende en gang imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Siber

Marco2 skriver:

Ja det er dejligt at det er samme inst. Og Emily glæææder sig.

Bliver det ikke underligt at dit eget barn går i den inst hvor du er leder? Eller tænker du at det er dejligt, så man lige kan kigge til hende en gang imellem?

altså jeg har prøvet det før, og det går ok, men det er bestemt ikke den bedste løsning for mig. men lige så snart der er plads i Johannas børnehave, så skal hun derhen.

Anmeld

15. juni 2011

linemus

Line - synes her er endnu mere stille, end her plejer

(Har lige sendt de 3 store afsted på koloni )

Anmeld

15. juni 2011

linemus

Susan1978 skriver:

Tak Line :-) har også skiftet lidt look, så synes der skulle nyt pic på.. Hvad blev det til med billede af dig i den nye kjole ?

Jeg skal hente den hos skrædderen i aften. Er meget spændt på at se den færdig og på. Vi skal til bryllup på lørdag - så skal der nok komme billede på derefter

Anmeld

15. juni 2011

Monica

Trænger SÅ meget til chokolade... Skal bare lige have Lars afsted på sin løbetur, så jeg kan synde..

Anmeld

15. juni 2011

Siber

Rikke - om 2 dage har Alma sidste dag i børnehaven, så er hun på vej til at blive skolebarn

Anmeld

15. juni 2011

Kaufie

Mette får besøg af havemanden (min far) i morgen!! Nøj, hvor den trænger...

Anmeld

16. juni 2011

linemus

Line - glæder sig til brudeparret har sat kniven i kagen på lørdag...

Anmeld

16. juni 2011

Tynen

- Er ved at være træt af motion og kostomlægning.

Hvor er det nitte at det tager 4. dobbelt så lang tid at smide de påtagne kilo, end det tager at æde dem på...
Hvis ikke den vægt snart kommer ned på mit delmål, æder jeg sgu en Othellolagkage af bare raseri

Anmeld

16. juni 2011

Lise

Tynen skriver:

- Er ved at være træt af motion og kostomlægning.

Hvor er det nitte at det tager 4. dobbelt så lang tid at smide de påtagne kilo, end det tager at æde dem på...
Hvis ikke den vægt snart kommer ned på mit delmål, æder jeg sgu en Othellolagkage af bare raseri

Hey! Hvem F***** er DU?

Godt at se dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.