Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

..

er helt vildt overrasket over at Mikas på 1 år og 11 mdr lige selv har sagt til og har været på toilet og lave stort

Han snakker til gengæld næsten ikke, men helt dum er han da ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Monica

Macrolf skriver:

er helt vildt overrasket over at Mikas på 1 år og 11 mdr lige selv har sagt til og har været på toilet og lave stort

Han snakker til gengæld næsten ikke, men helt dum er han da ikke

FLOT

Anmeld

15. maj 2011

Grynt

Så er manden atter sendt afsted på sygehus, ungerne sover forhåbentligt snart og jeg, ja jeg skal nyde roen

Anmeld

15. maj 2011

Marco2

Så har Smilla været i svømmehallen for første gang i sit liv. Hun klarede det til UG og uden gråd

Anmeld

15. maj 2011

Lise

Lise - har haft en dejlig afslappende weekend sammen med drengene hos deres bedstemor, mens manden knoklede tilbygning herhjemme

Anmeld

15. maj 2011

heaven

Jannie - vil i køkkenet og bage pandekager - NU - jeg er så lækkersulten, færdig bum - usundt eller ej....

Anmeld

16. maj 2011

bette

drunker i advokat besøg og er ved at indstille sig til skifteretten på onsdag....

og som græd som pisket da advokaten nævnte at der i politirapporten stod at der ingen bremsespor var fra steffens bil... jeg magter det ikke

Anmeld

16. maj 2011

birgittemarie

drunker i advokat besøg og er ved at indstille sig til skifteretten på onsdag....

og som græd som pisket da advokaten nævnte at der i politirapporten stod at der ingen bremsespor var fra steffens bil... jeg magter det ikke

Åh Bette... Det lyder saft suseme hårdt. Du er stadig så meget i mine tanker og jeg synes, du klarer det hele så godt. Rådne, rådne, rådne forsikringsselskab - eller politirapport og advokat. Det burde ikke have noget som helst at sige for din økonomiske situation og det burde slet ikke behøve at stå nogle steder.  Der er ingen andre end Steffen selv og dernæst nok dig, der kan vide, hvad han har tænkt til sidst, så hvad skal det gøre godt for at møfle rundt i tekniske detaljer? Øv

Jeg håber sådan, du føler, han har det bedre nu og at han stadig er hos dig og børnene med sin sjæl.

Stort kram fra mig

Anmeld

16. maj 2011

bette

birgittemarie skriver:

Åh Bette... Det lyder saft suseme hårdt. Du er stadig så meget i mine tanker og jeg synes, du klarer det hele så godt. Rådne, rådne, rådne forsikringsselskab - eller politirapport og advokat. Det burde ikke have noget som helst at sige for din økonomiske situation og det burde slet ikke behøve at stå nogle steder.  Der er ingen andre end Steffen selv og dernæst nok dig, der kan vide, hvad han har tænkt til sidst, så hvad skal det gøre godt for at møfle rundt i tekniske detaljer? Øv

Jeg håber sådan, du føler, han har det bedre nu og at han stadig er hos dig og børnene med sin sjæl.

Stort kram fra mig

åhh bm.. jeg savner ham mere end ord kan beskrive. føler mig død uden ham..synes det er røv hårdt og slet slet ikke fair. 

desværre er kampen med forsikringer osv noget man bare skal igennem.

Men der er ingen tvivl hos mig... jeg skifter med det samme alt dette er overstået. jeg vil IKKE have if til forsikrings selskab!!

vi var oppe i hans have igår og plante blomster.. du kan tro det er blevet flot. (tager et billede når det er flærdig) det næste der skal gøres er at ligge trædesten. en for hans forældre, en for hans søster, en for hans børn og en fra mig.. min vil jeg dog have lavet speciel. der skal stå jeg elsker dig for altid på. 

den skal ligge lige ved siden af ham, lige udfor hjertestolen og den plante jeg har valgt til ham. 

Anmeld

16. maj 2011

birgittemarie

bette skriver:

åhh bm.. jeg savner ham mere end ord kan beskrive. føler mig død uden ham..synes det er røv hårdt og slet slet ikke fair. 

desværre er kampen med forsikringer osv noget man bare skal igennem.

Men der er ingen tvivl hos mig... jeg skifter med det samme alt dette er overstået. jeg vil IKKE have if til forsikrings selskab!!

vi var oppe i hans have igår og plante blomster.. du kan tro det er blevet flot. (tager et billede når det er flærdig) det næste der skal gøres er at ligge trædesten. en for hans forældre, en for hans søster, en for hans børn og en fra mig.. min vil jeg dog have lavet speciel. der skal stå jeg elsker dig for altid på. 

den skal ligge lige ved siden af ham, lige udfor hjertestolen og den plante jeg har valgt til ham. 

Nej, det er i hvert fald ikke fair på nogen måder! Hvor må det være smertefuldt at være dig lige nu .

Hvor lyder det smukt i hans have. Jeg er sikker på, at han ser, hvor fuldt af kærlighed, der er og savner dig og børnene der, hvor han er nu. For uanset hvad, der forårsagede ulykken, så var det i hvert fald IKKE klarsyn, fornuft eller manglende kærlighed. Vi kan alle sammen blive vanvittige et kort sekund og hvor er det bare ondt, at det skulle gå SÅ galt, da han klikkede et kort sekund. Hvis det altså overhovedet var det, der skete. Det kan de ikke vide noget som helst om på trods af alle deres tekniske undersøgelser.

Jeg vil rigtigt gerne se et billede af jeres smukke have til ham, når den er færdig.

Stort knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.