bette skriver:
åhh bm.. jeg savner ham mere end ord kan beskrive. føler mig død uden ham..synes det er røv hårdt og slet slet ikke fair.
desværre er kampen med forsikringer osv noget man bare skal igennem.
Men der er ingen tvivl hos mig... jeg skifter med det samme alt dette er overstået. jeg vil IKKE have if til forsikrings selskab!!
vi var oppe i hans have igår og plante blomster.. du kan tro det er blevet flot. (tager et billede når det er flærdig) det næste der skal gøres er at ligge trædesten. en for hans forældre, en for hans søster, en for hans børn og en fra mig.. min vil jeg dog have lavet speciel. der skal stå jeg elsker dig for altid på.
den skal ligge lige ved siden af ham, lige udfor hjertestolen og den plante jeg har valgt til ham.
Nej, det er i hvert fald ikke fair på nogen måder! Hvor må det være smertefuldt at være dig lige nu
.
Hvor lyder det smukt i hans have. Jeg er sikker på, at han ser, hvor fuldt af kærlighed, der er og savner dig og børnene der, hvor han er nu. For uanset hvad, der forårsagede ulykken, så var det i hvert fald IKKE klarsyn, fornuft eller manglende kærlighed. Vi kan alle sammen blive vanvittige et kort sekund og hvor er det bare ondt, at det skulle gå SÅ galt, da han klikkede et kort sekund. Hvis det altså overhovedet var det, der skete. Det kan de ikke vide noget som helst om på trods af alle deres tekniske undersøgelser.
Jeg vil rigtigt gerne se et billede af jeres smukke have til ham, når den er færdig.
Stort knus B
Anmeld