Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

..

linemus skriver:

Line - så gik det år!

Sidder med tårer i øjnene efter at have fundet og læst min fb og genset billederne fra den første dag. Er det godt nok så længe siden? https://www.baby.dk/debat/57947pi1/moedre-juli/bill edspam-1--sofies-foerste-dag.aspx

Nårh, kender godt følelsen Og tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lise

linemus skriver:

Line - så gik det år!

Sidder med tårer i øjnene efter at have fundet og læst min fb og genset billederne fra den første dag. Er det godt nok så længe siden? https://www.baby.dk/debat/57947pi1/moedre-juli/bill edspam-1--sofies-foerste-dag.aspx

Tillykke med hende

Så er det måske ved at være tid til en 5'er

Anmeld

5. maj 2011

linemus

Lise skriver:

Tillykke med hende

Så er det måske ved at være tid til en 5'er

Der blev jeg lige træt, Lise

Anmeld

5. maj 2011

Grynt

Linemus, stort tillykke med Sofie!  Og jeg tror ligesom Lise, at du sagtens kan klare en 5'er

Anmeld

5. maj 2011

Joan ( Smallie )

øv med øv på

Anmeld

5. maj 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

øv med øv på

Hva' nu, Joan??

Anmeld

5. maj 2011

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Hva' nu, Joan??

Der skulle være kommet en mor idag med hendes dreng for at snakke om dp men de kommer ikke alligevel fordi komunen har fundet noget andet til dem.

Er lige nede og vende skal lige op igen. Er kommet i trivl om det dp halløj kan komme til at gå alligevel.

Anmeld

5. maj 2011

linemus

Der skulle være kommet en mor idag med hendes dreng for at snakke om dp men de kommer ikke alligevel fordi komunen har fundet noget andet til dem.

Er lige nede og vende skal lige op igen. Er kommet i trivl om det dp halløj kan komme til at gå alligevel.

Er det fordi, det er svært at få fat i børnene? Det gode rygte, som forældrene skal sprede om dig, kommer jo også først, når du er igang. Men jeg kan godt forstå, hvis det er svært at få startet.

PS. Jeg har mega dårlig samvittighed, men jeg har altså ikke glemt dig

Anmeld

5. maj 2011

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Er det fordi, det er svært at få fat i børnene? Det gode rygte, som forældrene skal sprede om dig, kommer jo også først, når du er igang. Men jeg kan godt forstå, hvis det er svært at få startet.

PS. Jeg har mega dårlig samvittighed, men jeg har altså ikke glemt dig

Ja det vil tage tid det ved ejg jo godt, mend et er jo bare fordi jeg så gerne vil igang med det. Og nu troede jeg lige at det kunne lykkes. Så lige med et følte jeg mig slået hjem.

Det skal du ikke have du har jo også masser at se til. Jeg må bare se at komme rundt med noget mere reklame. Men nu er det da bevist at folk ser det.

Anmeld

5. maj 2011

linemus

Ja det vil tage tid det ved ejg jo godt, mend et er jo bare fordi jeg så gerne vil igang med det. Og nu troede jeg lige at det kunne lykkes. Så lige med et følte jeg mig slået hjem.

Det skal du ikke have du har jo også masser at se til. Jeg må bare se at komme rundt med noget mere reklame. Men nu er det da bevist at folk ser det.

Jeg kan godt forstå, du gerne vil igang, så det er da også pokkers, at hun ikke kom alligevel. Men som du selv skriver, så er det jo bevis på, at din reklame bliver set, så det må holde dig oppe på. Og så reklamer noget mere Jeg skal nok snart få fingeren ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.