Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Susan1978

Macrolf skriver:

Mig i en kjole, hvem havde troet det skulle ske.. Var til bryllup i lørdags

hooooold nu kæft......... du er da sååå hot!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

Det må du nok sige, LORTE POLLEN!!!!!!!!!  Huden klør, øjnene svier, næsen tilstoppet...lorte pollen

Hmmmm... Gad vide, om jeg lider af sådan noget pollenhalløj? Jeg har i hvert fald sviende øjne og kløende knopper på huden hvert år ved denne tide, når solen begynder at komme. Jeg plejer at kalde det soleksem. Kan man få noget for det?

Og Macrolf: Wauw, hvor er du skrumpet ind! Du ser meget smuk ud!

Anmeld

1. maj 2011

Grynt

birgittemarie skriver:

Hmmmm... Gad vide, om jeg lider af sådan noget pollenhalløj? Jeg har i hvert fald sviende øjne og kløende knopper på huden hvert år ved denne tide, når solen begynder at komme. Jeg plejer at kalde det soleksem. Kan man få noget for det?

Og Macrolf: Wauw, hvor er du skrumpet ind! Du ser meget smuk ud!

BM, det lyder lidt ala sol eksem du har måske? Men uanset, så er det bare ikke fedt.

Anmeld

1. maj 2011

..

Rikke - meget glad for jeres søde kommentarer til mit billede

Seriøst, så kan jeg slet ikke forstå at det er mig der ser sådan ud, oppe i mit hovede er jeg meget større.

Anmeld

2. maj 2011

linemus

Macrolf skriver:

Rikke - meget glad for jeres søde kommentarer til mit billede

Seriøst, så kan jeg slet ikke forstå at det er mig der ser sådan ud, oppe i mit hovede er jeg meget større.

Du ser brandgodt ud. Og det er så flot en kjole. Hvor er det, du har købt den? Jeg vil gerne have noget lignende, når jeg skal til bryllup til juni.

Anmeld

2. maj 2011

Kaufie

Mette, har haft en meget nem puttesceance: Naja faldt selv i søvn mens jeg fik William i nattøj og børstede tænder - og William lagde sig pænt ned efter at have hørt Fyrtøjet for 117. gang i dag (han ser den på DVD, har hørt den på min tlf og så fik han den også liiige i pixi-format til godnat historie.....

Anmeld

3. maj 2011

Grynt

Freja satte sin aftensmad ud i køkkenet i går aftes, gad ikke spise noget. Hun strækker sig og siger hun er traaat gerne sove. Ja ok så hop du ind i sengen. Ungen grinede, lagde sig til rette og sov  Hvorfor høte kan det ikke være sådan hver eneste aften???

Anmeld

3. maj 2011

Grynt

Freja satte sin aftensmad ud i køkkenet i går aftes, gad ikke spise noget. Hun strækker sig og siger hun er traaat gerne sove. Ja ok så hop du ind i sengen. Ungen grinede, lagde sig til rette og sov  Hvorfor høte kan det ikke være sådan hver eneste aften???

Anmeld

3. maj 2011

..

linemus skriver:

Du ser brandgodt ud. Og det er så flot en kjole. Hvor er det, du har købt den? Jeg vil gerne have noget lignende, når jeg skal til bryllup til juni.

http://www.lagersalg.nu/product.asp?product=7015

Anmeld

4. maj 2011

linemus

Line - så gik det år!

Sidder med tårer i øjnene efter at have fundet og læst min fb og genset billederne fra den første dag. Er det godt nok så længe siden? https://www.baby.dk/debat/57947pi1/moedre-juli/bill edspam-1--sofies-foerste-dag.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.