Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

......og nu æder jeg så vores påskeæg efter en hård dag med trætte/pylrede børn efter familietamtam i går og en mand, der kun har formået at pisse mig af når han er dukket op i døren med sit "ÅÅÅÅhhhh, jeg er så syg"-look. Det er en f****** forkølelse......

......har mere lyst til en kold øl....... 

Det trænger du vist til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

linemus

Line - SÅ STARTER FERIEN: de tre store er hos mormor og oldemor ude i sommerhuset til imorgen, sliklageret er fyldt op, vi har gået hånd i hånd i solskinnet og spist is, og nu skal vi fede den i sofaen med chips og film - ja, det er med at starte tidligt, så der er håb om at se den film færdig, vi lige er startet på, men allerede har brugt 2 aftener på at se 20 min. af

God påske til jer alle - jeg håber, I nyder den

Anmeld

24. april 2011

Lise

Lise - alene med egne børn igen. Mine forældre har været her i 9 (NI!) dage, og boet i campingswoun' i vores indkørsel. Far har bygget hus med Christian, og mor har passet børn, madlavning, oprydning, og mig... hvordan skal jeg komme igennem imorgen uden hendes hjælp  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

Lise

Lise skriver:

Lise - alene med egne børn igen. Mine forældre har været her i 9 (NI!) dage, og boet i campingswoun' i vores indkørsel. Far har bygget hus med Christian, og mor har passet børn, madlavning, oprydning, og mig... hvordan skal jeg komme igennem imorgen uden hendes hjælp  

Hmm, spøjst... uploadede billederne til Susans tråd, men opgav undervejs pga almindelig travlhed. Nu skriver jeg så her, og nu kommer billederne  Og jeg kan ikke slette dem.... nå, fred være med det. To nye shots af yngstesønnen...

Anmeld

24. april 2011

Joan ( Smallie )

Joan der igår blev skudt til at være 25 år det er sku da ret godt.

Anmeld

25. april 2011

ka li ja

karina - er blevet solskoldet!

men alt er ligegyldigt, for min store dreng har endelig lært at cykle. og jeg er såååå stolt han har aldrig været intresseret i cykler før, og så lærte hans onkel ham det lige i dag

Anmeld

25. april 2011

linemus

ka li ja skriver:

karina - er blevet solskoldet!

men alt er ligegyldigt, for min store dreng har endelig lært at cykle. og jeg er såååå stolt han har aldrig været intresseret i cykler før, og så lærte hans onkel ham det lige i dag

Skide flot, Alexander

Anmeld

26. april 2011

Lise

Lise - endnu en eksamen er i hus. Et lille skridt tættere på at blive færdig...

Anmeld

26. april 2011

Grynt

Lise skriver:

Super godt gået og stort tillykke  

Anmeld

26. april 2011

Grynt

Lise skriver:

Super godt gået og stort tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.