Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

BellaT

Millebasse skriver:

Det er jeg også..

Er så glad for det.. Men min hudlæge siger at mine hænder ikke vil kunne holde til alt det sprit de påføres, så ved ikke engang om jeg kan fungere som sygeplejerske mere

Ej, det er jeg da ked af at læse. Findes der virkelig ikke andet bakterienedbrydende end sprit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

linemus

Kaufie skriver:

Ahva for en fisk?? Er det den blå elefant fra Peter Plys?

Ha ha - ja, hun mener Hafferlaf. Vi andre kalder det falafler

Anmeld

21. april 2011

linemus

Line - har haft den skønneste dag i bessernes sommerhus med søde artige børn og slikket solskin og savlet ovre min lækre nevø på nu 4 uger De trætte børn er faldet omkuld pånær Sofie, der dog endelig er begyndt at mule sig rundt i dynen. Tænk lige - hun bliver snart 1 år!! Ja, jeg forstår det altså ikke

Anmeld

21. april 2011

Monica

Har været til super fantastisk påskefrokost.8 voksne og 8 børn. Det gik over alt forventning... Men hold da k... oss et fedt påske vejr

Anmeld

22. april 2011

Millebasse

Kaufie skriver:

Øv da - skulle du ikke også.......noget andet?? 

Det blev ikke til noget

Anmeld

22. april 2011

Millebasse

Grynt/Tina skriver:

ØV hvor er det træls og hvor er jeg ked af at læse det her.

Men siden det jo er en arbejds skade burde der måske være en form for erstatning..tjek dine forsikringer og fagforening...man ved aldrig.

Og hvor jeg tænker man måske tænker i begrænsninger, åbner der sig ofte nye døre med nye muligheder  Måske en omskolening kan tilbydes...måske sagen skal vidre til en social rådgiver i samarbejde med din læge. Måske du kan undervise nye sygeplejersker hvem véd

Du har fuldstændig ret i at jeg skal se på mulighederne, kamelen skal bare lige sluges først

Skal have kontakt til min fagforening efter påsken og høre om de kan hjælpe mig..

Tak for dit positive svar, det hjalp lige lidt på vej

Anmeld

22. april 2011

Millebasse

Mary skriver:

Åh Mille, det er jeg ked af at høre  

Ja, det er lidt træls (på godt jysk!)

Anmeld

22. april 2011

Millebasse

BellaT skriver:

Ej, det er jeg da ked af at læse. Findes der virkelig ikke andet bakterienedbrydende end sprit?

Nej, desværre...

Anmeld

22. april 2011

Kaufie

Mette - græsenke mandag, onsdag og torsdag i denne uge. Idag er manden så hjemme og lægger sig guhjælpemig syg.....

Anmeld

22. april 2011

Kaufie

Kaufie skriver:

Mette - græsenke mandag, onsdag og torsdag i denne uge. Idag er manden så hjemme og lægger sig guhjælpemig syg.....

......og nu æder jeg så vores påskeæg efter en hård dag med trætte/pylrede børn efter familietamtam i går og en mand, der kun har formået at pisse mig af når han er dukket op i døren med sit "ÅÅÅÅhhhh, jeg er så syg"-look. Det er en f****** forkølelse......

......har mere lyst til en kold øl....... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.