Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

Anja

Anja  - lettere irriteret over IGEN at være "alene mor" med 3 børn fordi manden klokker i det på jobbet og så selv må tage afsted hele lørdag OG han skal så også i byen i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Tynen

Trine - Sur og i dårligt humør... Det behøver man da ikke have en grund til at være, vel?!

Anmeld

28. november 2009

Mary

Anja skriver:

Anja  - lettere irriteret over IGEN at være "alene mor" med 3 børn fordi manden klokker i det på jobbet og så selv må tage afsted hele lørdag OG han skal så også i byen i aften

Øv, det kan jeg dælme godt forstå du er træt af! 

Anmeld

28. november 2009

Mary

Maria - er en ooooond mor fordi hun nægter sin ældste fugleunge at lave pølser i en ble!  Men ungen sover for filan uden ble om natten og tisser på wc + klarer alt selv, så nu gider vi altså ikke mere ble-halløj....... Hun har nu holdt sig siden igår aftes....  Hun overgiver sig vel?-for jeg gør ikke!

Anmeld

28. november 2009

Millebasse

Camilla - som har vækket julemanden sammen med sønnike

Anmeld

28. november 2009

Muffinmus

Maria- der lige har været i et lang bad helt alene og med musikken skruet helt op om som rent faktisk overvejer at hælde lidt spiritus i munden i aften...

Måske endda mere end EN genstand....wow, det ville være over 3 år siden sidst tror jeg.

Anmeld

28. november 2009

birgittemarie

Birgitte, som synes MariaE skal hælde spiritus i munden i aften og håber, hun får en rigtig sjov aften, at Juliane giver sig, før Maria er nødt til at give hende ble på , at julemanden flyver ud med en masse gaver med det samme, nu hvor Camilla alligevel har vækket ham og at Anja får en god aften alligevel...

Knus til jer alle

Anmeld

28. november 2009

Mary

Maria - har lyst til brunede kartofler efter at have læst Tynens juletræstråd..... 

Anmeld

28. november 2009

Anja

Anja  - nu i bedre humør efter at have set, at der i aften kommer det Oprah program, hvor hun besøger Danmark og senere kommer der Barnaby ..... har overvejet om jeg skal skifte programmet ud med MGP i selskab med Jonas, når de små er lagt i seng, men har egenligt lyst til MIG tid .... vi får se

Anmeld

28. november 2009

Lene76

Lene - som er total klar til at ta til julefrokost med sine kollegaer og vores mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.