Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

linemus

Tynen skriver:

Trine - Burde seriøst støvsuge... Jeg skal bare liiiige....

Du burde skrive et fem siders langt brev, det er lige hvad du burde. Så ka' de nullermænd vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

linemus

Line - der har været i Aalborg og se den ÆGTE julemand i dag med hele familien. "Jeg har aldrig set den ægte julemand før, jeg har kun set bedstefar klædt ud som julemand," Sebastian, som aldrig har været hel nem at narre. Og Line, som her til aften ikke kan gå uden det skal gøre ondt i både iskiasnerve, haleben og knoglerne i skridtet Så ka' jeg lære ikke at tage på familieudflugt... Og som er totalt tudefjæs over både komediefilm og SOS-børnebys lille Mona, og er der først gået hul, er det ikke til at stoppe igen.

Anmeld

28. november 2009

Lise

Lise - har haft en super hyggelig dag med mand og barn. Først brugte vi alle vores penge i Bilka. Dernæst var vi til juletræsfest på mit arbejde, hvor julemanden gav gaver og Sigurd Barrett underholdte. Så hjem og bage pebernødder og smide brunkagepølser i fryseren, der nu er klar til bagning whenever, og til aften på kaffebesøg med hjemmebagte pebernødder hos svigerfamilie. Nu træt!

Anmeld

28. november 2009

Helle30

Helle, som har bygget nisseby med Sofie i dag - og hermed har skudt papegøjen. Så længe vi har strøm til skøjtebanen og vandfontænen - og AA-batterier til de små huse - og pladevatten ikke smelter som følge af klimaforandringer, så står ungen dér indtil juleaften. Endelig noger der virker - hermed givet videre.

Anmeld

28. november 2009

Astrid P

Helle30 skriver:

Helle, som har bygget nisseby med Sofie i dag - og hermed har skudt papegøjen. Så længe vi har strøm til skøjtebanen og vandfontænen - og AA-batterier til de små huse - og pladevatten ikke smelter som følge af klimaforandringer, så står ungen dér indtil juleaften. Endelig noger der virker - hermed givet videre.

Ej, smid sgu da lige et billede... Det lyder super cool!

Anmeld

28. november 2009

Mary

Maria - synes det er irriterende at høre på manden der spiller guitar og tilsyneladende ikke gider at løfte fingrene ordentligt ved skift af akkorder  "Iiiiii! Iiiiiiiii! Iiiiiii!"  Kærlig hilsen Hormonella.

Anmeld

29. november 2009

Tynen

Trine - Pisse træt af børn der laver voodoo om natten

Anmeld

29. november 2009

Mary

Maria - har nu fundet ud af at sådan lyder en guitar med nye strenge ......men det var stadig irriterende at høre på! 

Anmeld

29. november 2009

Rasmine

Mette - med sovende mand i kælder, og med 2 årig smart unge, med pomade i hår... Off til julearrangement i vs/bh

Anmeld

29. november 2009

Lise

Mebach skriver:

Off til julearrangement i vs/bh

Om søndagen???

Har du i øvrigt været i kælderen - elller holder du dig væk pga smittefare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.