Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karina- med tømmermænd efter julefrokost i går. og som har lovet sin søster at tage i den gamle by i dag hvis det ikke regner! ( håber virkelig det pisser ned lige om lidt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: karina- med tømmermænd efter julefrokost i går. og som har lovet sin søster at tage i den gamle by i dag hvis det ikke regner! ( håber virkelig det pisser ned lige om lidt )
Hehehe, krydser for lidt regnvejr
Rikke - er kommet hjem fra forlænget weekend i KBH sammen med ALma, så hyggeligt. Besøgte, gamel børnehave og det var min gamle arbejdsplads, var i tivoli og strøgtur med biftur.
Men nu er det godt at være hjemme igen
Susan som bare agerer total søndag. Emil startede opkastningen igår kl. 0.05 og blev ved til 230. så er total træt og udgidelig.. men har alligevel lige bikset nogle boller sammen. Så snart er der nybagte boller.
linemus skriver: Line - der har været i Aalborg og se den ÆGTE julemand i dag med hele familien. "Jeg har aldrig set den ægte julemand før, jeg har kun set bedstefar klædt ud som julemand," Sebastian, som aldrig har været hel nem at narre. Og Line, som her til aften ikke kan gå uden det skal gøre ondt i både iskiasnerve, haleben og knoglerne i skridtet Så ka' jeg lære ikke at tage på familieudflugt... Og som er totalt tudefjæs over både komediefilm og SOS-børnebys lille Mona, og er der først gået hul, er det ikke til at stoppe igen.
Line - der har været i Aalborg og se den ÆGTE julemand i dag med hele familien. "Jeg har aldrig set den ægte julemand før, jeg har kun set bedstefar klædt ud som julemand," Sebastian, som aldrig har været hel nem at narre. Og Line, som her til aften ikke kan gå uden det skal gøre ondt i både iskiasnerve, haleben og knoglerne i skridtet Så ka' jeg lære ikke at tage på familieudflugt... Og som er totalt tudefjæs over både komediefilm og SOS-børnebys lille Mona, og er der først gået hul, er det ikke til at stoppe igen.
Hehe - og i 24 Nordjyske var du også....
Mette - total familieweekend. Hjemme hos min forældre i går - fik pakkekalender af søster - og snart afsted til svigermekanikken!
det kostede heldigvis den nette sum af 100kr at komme ind.. så det droppede vi da heldigvis
ka li ja skriver: det kostede heldigvis den nette sum af 100kr at komme ind.. så det droppede vi da heldigvis
Hold da lige op, hva?!
Maria - var mere stædig end Juliane ......og har iøvrigt aldrig set en lille knap 4årig lave en SÅ stor pølse, og så samtidig se en farmand flygte så hurtigt fra et toilet da der skulle tørres popo Mænd altså!
Joan der har en søn der ikke gider bamser men sover med en 20'er Underlig unge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128