Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Lene76

Lene- glæder sig til imorgen hvor jeg ska i bio med manden og ud og spise...... bare ham og jeg det blir så skønt.

også lige til alle jer med opkast børn el tynd mave..... det kan smitte i optil 48 timer efter sidste omgang. håber snart alle jeres unger er ovenpå. så alle får en dejlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

bette

Tynen skriver:

Hader fandme også når manden smider sig i venstre side af sengen   Pisse irriterende

Ej, god bedring, Bette!

hahaha kæft det havde jeg ik set jeg fik skrevet... flot hr mongol....
lol

heh

Anmeld

27. november 2009

Muffinmus

trine- nope, det var Victoria som ikke havde gjort det siden sidste uge...flooot.

Maria- der vil gøre rent og rydde op idag.....men´KUN fordi der kommer gæster i morgen.LOL

Anmeld

27. november 2009

Millebasse

Camilla - hvis søn snart er afsluttet hos ergoterapeuten

Anmeld

27. november 2009

Tynen

Trine - Burde seriøst støvsuge... Jeg skal bare liiiige....

Anmeld

27. november 2009

Louise mortil4

Millebasse skriver:

Camilla - hvis søn snart er afsluttet hos ergoterapeuten

eiihh hvor godt. Tillykke med det

Anmeld

27. november 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det er for en herre, der kommer og snaver!!! Fortæl nu noget mere, din kalahat!

det er en rigtig rigtig sød fyr jeg har mødtog vi havde bare en rigtig hyggelig aften han har selv en datter. jeg er bare så glad det er dejligt der endeligt er noget positivt i mit liv ( udover jer selvfølgelig )

karina - som snart får besøg af astrid. anders og smilla

Anmeld

27. november 2009

Millebasse

mortil4 skriver:

eiihh hvor godt. Tillykke med det

Tusind tak

Anmeld

27. november 2009

..

Rikke som glæder sig til biotur kun med manden i aften, for første gang uden børn i over ½ år!! - og som tænker man måske burde oppe sig og gi ham lidt af det frække når vi kommer hjem (-også før første gang i ½ år )

Anmeld

27. november 2009

Nadi

Tynen skriver:

Det var også omkring kl. 4 her.. Spooky..

Håber de begge 2 er friske til at komme afsted i DP imorgen, så deres mødre kan få lidt "fri" før weekenden

Det er aftalt spil det der!!

Oliver skulle alligevel have hjemme-dag idag, men han kastede op igen i nat så det er godt det samme. Nu ligger han på sofaen og ser Brandmand Sam efter at have spist en Petit Danon og en skål havregryn

Nadi - som også liiige skal noget inden vasketøjet bliver ordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.