Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Mary

Maria - nu i total julestemning  - juleskinke i ovnen med en god gang flødekartofler, julepynten fundet frem, ungerne foran tv'et med en god Mickey Mouse julefilm, stearinlysene tændt og alt gjort klar til adventskransen der gerne skulle produceres i aften  Elsker bare jul!...og nu med 5 uger til termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Mary

birgittemarie skriver:

Tak

Men der skete selvfølgelig INGENTING! Så nu er jeg officielt også næsten gået over tiden fra Nova Marias fødsel. Der gik vandet kl. 7 i morges - ved 38+2 altså... Troede, der var en rimelig god chance for, at man "gik kortere" 2. gang.

Knus Birgitte, som nu vil svinge slagboremaskinen i håb om, at det kan sætte noget i gang...

Kender det, fra Annika altså. Juliane kom godt nok kun 2 dage før termin, men jeg var overbevist om at nr. 2 ville gøre det samme - EH wrong!  Så bare lige til medfølelse her fra mig 

Anmeld

27. november 2009

birgittemarie

Mary skriver:

Kender det, fra Annika altså. Juliane kom godt nok kun 2 dage før termin, men jeg var overbevist om at nr. 2 ville gøre det samme - EH wrong!  Så bare lige til medfølelse her fra mig 

Tak!

Hvor lang tid gik du med Annika så?

Og lyder rigtig hyggeligt med al juleriet! Her er også kommet glimmer og nisser og juletræer med lyskæder op. Og så har vi rullet havregrynskugler og bagt pebernødder og spist dem alle sammen, så vi må hellere lave nogle flere, mens vi venter...

Anmeld

27. november 2009

Mary

birgittemarie skriver:

Tak!

Hvor lang tid gik du med Annika så?

Og lyder rigtig hyggeligt med al juleriet! Her er også kommet glimmer og nisser og juletræer med lyskæder op. Og så har vi rullet havregrynskugler og bagt pebernødder og spist dem alle sammen, så vi må hellere lave nogle flere, mens vi venter...

.....Annika kom 5 dage over termin, men vi ventede jo også på den magiske dato 

Anmeld

27. november 2009

birgittemarie

Mary skriver:

.....Annika kom 5 dage over termin, men vi ventede jo også på den magiske dato 

Gulp.

Men ja, det må da have hjulpet på det med en god dato.

Anmeld

27. november 2009

ivfmarie

Marie - har set julemanden tænde lys i byens juletræ...og det samme har resten af byen.. og deres børn.. Sik'en voldsom trængsel og alarm!

Anmeld

27. november 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Marie - har set julemanden tænde lys i byens juletræ...og det samme har resten af byen.. og deres børn.. Sik'en voldsom trængsel og alarm!

Dem der børn på den profpic... De er godt nok søde

Birgitte - what to do... Sy to gardiner, noget juletøj til nogle børn eller bare lægge sig ned og se de to forrige afsnit af Forbrydelsen? Det bliver nok det sidste.

Anmeld

27. november 2009

Nadi

Nadi - som slet ikke kan vente til næste jul, så skal der tages revance med alt det julehygge, julemad, julepynt, julemusik, julekonfekt og julesmåkager den kan trække.

Anmeld

28. november 2009

ivfmarie

Marie - der sammen med ungerne skal besøge oldefar - og JULEHYGGE.. der skal bages pebernødder og bindes adventskranse og laves juledekorationer... 

Anmeld

28. november 2009

Muffinmus

Maria- der nu har pyntet op til jul og fået slået 4 museunger ihjel

Og som skal have folkeskole tøser på besøg i aften til genforening-dg kun 4 stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.