Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske hvad de hedder, dem hun har kastet sin kærlighed på - Mam, tror jeg - har kun fundet dem i føtex - og da havde de kun en enkelt støvet pakke.... Men gummiet er meget blødt - så alle andre spytter hun ud....

Kigger efter sutter ALLE steder - for de skal jo altså skiftes...

Men tippet med stofbleen skal prøves. Hun ligger tit og bider i en stofble på legetæppet eller når jeg skifter hende - det ville godt nok være noget nemmere...

Hvis der ikke er en ring i sutten kan du også bare prøve at ligge den ble mellem hendes arme.

Ungerne har en kusine og hun sover med en stof ble over hovedet det er den eneste måde hun kan sove på.

Niels brugt aldrig sut men han bruger et dyne betræj i stedet og det sutter han på og nuller næse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

linemus

Macrolf skriver:

har lige købt en kjole, noget der ikke er sket siden engang i 90'erne.. Det vildeste er at den rent faktisk klæder mig - glæder mig ligefrem til at skulle dresses op til venindens bryllup nu

http://www.lagersalg.nu/product.asp?product=7015

Wauw, hvor er den flot. Jeg er sikker på du bliver smækker lækker Husk at poste billeder herinde. Jeg tror da lige, jeg skal kigge nærmere på det link - skal selv til bryllup til sommer

Anmeld

16. marts 2011

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis der ikke er en ring i sutten kan du også bare prøve at ligge den ble mellem hendes arme.

Ungerne har en kusine og hun sover med en stof ble over hovedet det er den eneste måde hun kan sove på.

Niels brugt aldrig sut men han bruger et dyne betræj i stedet og det sutter han på og nuller næse med.

Der er ring i Så det skal prøves næste gang hun sover....

Men det kunne være at stofbleen så kunne være trøst nok hvis sutten alligevel faldt ud på trods af bleen....

Kaufie, sutte-newbie, da William ikke ville tage den.

Anmeld

16. marts 2011

linemus

Macrolf skriver:

Det var sørme ikke meget, men er det ikke godt nok eller?

Hi hi, jo, det er godt Men jeg havde slet ikke ventet at have tabt mig yderligere, og nu synes jeg nok, vægten skal blive, hvor den er, ellers bliver jeg bekymret. Min bmi (ifølge min Wii Fit) er på 22.1 så det er da vist så perfekt, det kan blive, hvis man tror på det (mener idealet er 22).

Anmeld

16. marts 2011

linemus

Kaufie skriver:

Flot Line - men er det ikke også næsten i underkanten??

Jeg mener det skulle være min idealvægt (men har lige 12 kg derned endnu....)- og så vidt jeg husker er du da noget højere end mig?? 

Ej, jeg tror ikke, jeg er højere end dig. Tror du ikke, det er det samme? Jeg er vist omtrent 162.

Anmeld

16. marts 2011

Stumpen

linemus skriver:

Line - er i chok Har lige været på vægten og vejer 58 kg! Det har jeg ikke gjort siden jeg var en lille teenager. Og så har jeg endda ikke engang levet særlig fornuftigt på det sidste...

Har vi set før og efterbilleder?? Du må da virkelig være en lille lækker nips nu

Anmeld

16. marts 2011

Millebasse

Camilla - har fået sig en "lille bitte" tatovering igår...

Anmeld

17. marts 2011

bette

Millebasse skriver:

Camilla - har fået sig en "lille bitte" tatovering igår...

vil se 

Anmeld

17. marts 2011

Lise

Lise - med sløj 1-årig i armene... lilleputten blev vaccineret igår eftermiddags, og har været ked lige siden.

Anmeld

17. marts 2011

..

linemus skriver:

Hi hi, jo, det er godt Men jeg havde slet ikke ventet at have tabt mig yderligere, og nu synes jeg nok, vægten skal blive, hvor den er, ellers bliver jeg bekymret. Min bmi (ifølge min Wii Fit) er på 22.1 så det er da vist så perfekt, det kan blive, hvis man tror på det (mener idealet er 22).

Må vi se billeder?

Det er så sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.