Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Louise mortil4

heaven skriver:

hehe, det er så i orden det vil jeg glæde mig til at se, 30 kg er nu alligevel noget

Knuz Jannie

Ja det er det Havde du spurgt mig for 1 år siden inden jeg startede på jeg ville jeg aldrig ha troet jeg under et år efter ville ha tabt så meget, regnede med at jeg altid ville være mega stor, men nu begynder det at lysne, selv om jeg stadig er stor, men ikke SÅ stor som for 30 kg siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )
Louise mortil4 skriver:

Ja det er det Havde du spurgt mig for 1 år siden inden jeg startede på jeg ville jeg aldrig ha troet jeg under et år efter ville ha tabt så meget, regnede med at jeg altid ville være mega stor, men nu begynder det at lysne, selv om jeg stadig er stor, men ikke SÅ stor som for 30 kg siden

hvad har du gjort??

Anmeld

5. februar 2011

Louise mortil4

heaven skriver:

hvad har du gjort??

jeg er begyndt at arbejde igen efter næsten 6 år hjemme kun afbrudt af små perioder med arbejde inden ny gravilitets sygemelding og en ny omgang barsel også er der jo automatisk kommet mere system i maden så jeg ¨får spist flere gange og mindre portioner, men eller ikke noget, spiser præsis hva jeg har lyst til når jeg har lyst til det, bare i mindre portioner også bevæger jeg mig MEGET mere end da jeg gik hjemme også når jeg er hjemme da jeg har meget mindre tid til at nå det samme som altid ved siden af jobbet

Anmeld

6. februar 2011

Lene76

Lene - så er det imorgen mandag at prinsessen kommer ud..... kan godt mærke at jeg begynder og glæder mig helt vildt

Anmeld

9. februar 2011

Mary

Maria - har købt billetter til Tina Dickow i DR's koncertsal til sommer  Vi herhjemme har flere gange talt om at vi gerne ville ind og opleve noget musik i den sal, og så kom den oplagte mulighed!
Nu skal vi bare arrangere børnepasning, men der var ikke ret mange billetter tilbage, så vi måtte bare slå til og så håbe vi finder ud af noget med ungerne 

Anmeld

9. februar 2011

linemus

Line - er de lækre bukser jeg fandt øverst i skabet nye eller gamle, når mærkerne stadig sidder på, men de blev købt i 1997? Nå, men de passer - for første gang!

Anmeld

9. februar 2011

Astrid P

linemus skriver:

Line - er de lækre bukser jeg fandt øverst i skabet nye eller gamle, når mærkerne stadig sidder på, men de blev købt i 1997? Nå, men de passer - for første gang!

Vi vil se billeder... Før og efter!

Anmeld

10. februar 2011

linemus

Astrid P skriver:

Vi vil se billeder... Før og efter!

Nu blir jeg helt genert Så må jeg hellere få sat håret

Anmeld

10. februar 2011

Kaufie

Mette, har endnu engang send knægten i børnehave..... og håber han bliver der idag - han siger selv han er frisk, jeg kan ikke registrere mere end 37,0 i hans temp, og en af pædagogerne mener også han ser lidt friskere ud i dag. 

De har 20 min til at finde ud af om han er syg - så er jeg smuttet - og kommer ikke hjem før kl 13. JEG VIL UUUUDDD......

Anmeld

10. februar 2011

Siber

Rikke - nu med svitsede æggestokke, og tror jeg skal forkæle mig selv lidt i morgen, det er lønningsdag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.