Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Har du ikke hørt noget endnu??

Nej slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej slet ikke

Øv bøv

Anmeld

27. januar 2011

Marco2

AG - som allerede skal ha' en lur … godnat 

Anmeld

27. januar 2011

Lise

Lise - vil hellere være på arbejde end hjemme med syge børn... Bliver heldigvis afløst kl 11:30 så jeg kan komme ud af hulen.

Anmeld

27. januar 2011

bette

skal opereres i uge 8.. puha glæder mig ik.

har lige reddet en stakkels forvirret hund som løb rundt ude på vejen. kaldte på den og den kom straks hen til mig og overfaldte mig med kys.. hehe.. fik ringet op til nummeret på halsbåndet, men kunne ik rigtig finde ud af om damen jeg talte til boede i huset eller hun var en nabo... hmm.. jeg hen på adressen med hunden og en gammel dame åbnede døren, hun vidste tydelig vis ikke rigtig hvem hun selv var.. men hun tog hunden og sagde at det vist var hendes... men at hun frøs og et eller andet underligt.. :S

da jeg gik derfra blev jeg sku lidt bekymret for hende.. så snakkede lige med naboen som ville ringe efter en af damens børn.. hun var vist lidt signil eller lign. 

stakkels dame... men er glad for jeg kunne hjælpe

Anmeld

27. januar 2011

Grynt

bette skriver:

skal opereres i uge 8.. puha glæder mig ik.

har lige reddet en stakkels forvirret hund som løb rundt ude på vejen. kaldte på den og den kom straks hen til mig og overfaldte mig med kys.. hehe.. fik ringet op til nummeret på halsbåndet, men kunne ik rigtig finde ud af om damen jeg talte til boede i huset eller hun var en nabo... hmm.. jeg hen på adressen med hunden og en gammel dame åbnede døren, hun vidste tydelig vis ikke rigtig hvem hun selv var.. men hun tog hunden og sagde at det vist var hendes... men at hun frøs og et eller andet underligt..

da jeg gik derfra blev jeg sku lidt bekymret for hende.. så snakkede lige med naboen som ville ringe efter en af damens børn.. hun var vist lidt signil eller lign. 

stakkels dame... men er glad for jeg kunne hjælpe

Tænk hvis alle var som dig, Bette, så ville der aldrig være krig og ufred her i verden. Du har om nogen, det største hjerte der banker for alt og alle.

Anmeld

27. januar 2011

bette

Grynt/Tina skriver:

Tænk hvis alle var som dig, Bette, så ville der aldrig være krig og ufred her i verden. Du har om nogen, det største hjerte der banker for alt og alle.

hehe tak hvor er du sød :) 

Anmeld

28. januar 2011

Kaufie

Mette, elsker sin opmærkspmhedshungrende sugemalle af en datter selvom hun idag kun sover 20 min af gangen....Håber ikke håndboldkampen går i omkamp - det kan jeg vist ikke holde mig vågen til....

Anmeld

28. januar 2011

Tut

Kaufie skriver:

Mette, elsker sin opmærkspmhedshungrende sugemalle af en datter selvom hun idag kun sover 20 min af gangen....Håber ikke håndboldkampen går i omkamp - det kan jeg vist ikke holde mig vågen til....

ELSKER Bacon for at flashe billeder på FB fra dengang hun lavede en Britney

Fik den vildeste griner.

Jeg var forresten også til frisøren i går, jeg lavede dog ikke en Britney, måske man skulle overveje det næste gang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2011

Lise

Venter i spænding på at Simon sover, så vi kan æde sushi, blandselvslik, drikke en god øl og se X-FACTOR. YEAH!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.