Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der idag blev ringet op af manden, kort tid efter han var kørt med ungerne, at jeg skulle sknde mig at komme til foulum for der var en der var kørt ind i dem. Der er heldigvis ingen kommet til skade, men vores bil er vist total skadet. Ikke lige det jeg frømte om sådan en fredag

Ej, fy føj Du må være blevet vildt forskrækket! Godt der ikke er sket nogen noget. Hvordan har ungerne taget det? De må også være blevet forskrækkede. Hvor ramte bilen?

Stort fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Ej, fy føj Du må være blevet vildt forskrækket! Godt der ikke er sket nogen noget. Hvordan har ungerne taget det? De må også være blevet forskrækkede. Hvor ramte bilen?

Stort fra mig

Niels syntes det var vildt fedt selv om bilen ramte i hans side. Anne virker ikke påvirket af det. De fik valget om de vil afsted i bh og dp og det ville de gerne så det kom de.

Bilen er skadet i hele venstre side lige fra forskærm til bagskærm Ingen døre i venstre siden kan åbnes, så er ikke sikker på jeg får min bil igen .

Men henter ungerne har til middag så de kan komme hjem og sove og slappe af

Anmeld

14. januar 2011

linemus

Niels syntes det var vildt fedt selv om bilen ramte i hans side. Anne virker ikke påvirket af det. De fik valget om de vil afsted i bh og dp og det ville de gerne så det kom de.

Bilen er skadet i hele venstre side lige fra forskærm til bagskærm Ingen døre i venstre siden kan åbnes, så er ikke sikker på jeg får min bil igen .

Puha Skide ærgerligt med bilen, men for filan det er godt, der ikke skete børnene og din mand noget.

Anmeld

14. januar 2011

Lene76

puha.... godt der ik skete dem noget. Håber i får en go weekend.

Har en veninde hvor manden og datteren osse kørte galt, heldigvis osse uden der skete dem noget.... men datteren sov vildt dårligt om natten de første par nætter efter, de fik af vide at det var helt naturligt.... men håber da begge jeres unger kan fordøje det uden "onde" drømme.

Anmeld

14. januar 2011

Lene76

Lene - har været til sidste jdm besøg idag, så nu ska tiden bare går. Havde manden med, så vi ende på shopping tur, så moren fik lige et par ting til sig selv incl en go frokost og alenetid med manden

Go weekend til alle

Anmeld

14. januar 2011

BellaT

Pyyyh, det er godt at Niels ikke blev bange.

Jeg kørte jo selv galt sidste år. Med Phillip i bilen. Det var voldsomt og Phillip blev meget bange. Måske også fordi jeg skulle indlægges til observation bagefter, fordi jeg var gravid. Ved det ikke. Men han talte om det i mange måneder efter. Og ikke fordi det var sejt, men fordi det sad så dybt i ham.

Så GODT at Niels ikke blev bange. For det er hjerteskærende.

Og forresten da også godt at der ikke skete noget med hverken mand eller børn!

Anmeld

16. januar 2011

Marco2

Nu med vandafgang og begyndende veer … 

Alllllllllllllltttttttt for tidligt!!! Skal jo først til at nyde min barsel!!

AG

Anmeld

16. januar 2011

Siber

Marco2 skriver:

AG

wwwaaaaauuuu AG hep hep!

Jeg glæder mig til at høre mere!

Ihhh hvor spændende

Knus Siber

Anmeld

16. januar 2011

Joan ( Smallie )

Marco2 skriver:

AG

Uha spænde.  for alt går vel

Anmeld

16. januar 2011

Plysbjørnen

Marco2 skriver:

AG

Uha spændende... Held og lykke med fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.