Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

bette

hmm ved ik lige hvad der sker for mit overstående indlæg..

jeg er træt okay.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

ivfmarie

Marie - dur ikke til ferie med ungerne.. de hænger mig ud af halsen! Ikke en rar følelse, men det er sådan jeg har det

Anmeld

26. december 2010

Joan ( Smallie )

Joan der ikke ka lade være med at fryde sig over at manden er oven på med 2 unger der skringer. Så kan han sku selv prøve hvordan det er.

Anmeld

26. december 2010

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

Marie - dur ikke til ferie med ungerne.. de hænger mig ud af halsen! Ikke en rar følelse, men det er sådan jeg har det

til dig.

Og rolig nu tror jeg vi alle opplever. Jeg gør godt nok også nogen gange

Anmeld

26. december 2010

Lise

ivfmarie skriver:

Jeg ved hvad du mener...

Anmeld

26. december 2010

Marco2

AG - træt efter 3 dages juleræs, men nøj hvor har det været nogle dejlige dage. Og super at der er mange flere feriedage tilbage at nyde med familien. Idag har vi fået ryddet op så der er plads til alle de nye julegaver, været ude at gå i det smukke vejr med kælken, og nu er Emsen faldet i søvn på sofaen og vi stener lidt puter og ser "pigen der legede …" 

Life is good

Anmeld

26. december 2010

bette

ivfmarie skriver:

den følelse kender jeg godt.. 

Anmeld

26. december 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der ikke ka lade være med at fryde sig over at manden er oven på med 2 unger der skringer. Så kan han sku selv prøve hvordan det er.

Anmeld

27. december 2010

Joan ( Smallie )

Joan nu med ny opvaskemaskine.

Anmeld

28. december 2010

Marco2

AG - hjemvendt fra 3. JM og nu med 2400 grams baby i mavsen

Hovedet står næsten fast så hun er ved at være klar til "afgang". Det er vi så ikke, så hun skal blive derinde i ca. 5 uger endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.