linemus skriver:
Ih, hvor er det spændende, Mette. Og nok også inkluderet sommerfugle for dit vedkommende? Jeg vil ligesom Lise sige, at de der vægtvurderinger ikke har min store tillid. Sebastian blev skønnet af jm til 3700 g dagen før han kom ud, og så kom der en basse på 4650 g. Han havde dælme travlt med at vokse det sidste døgn. Er du ellers ved at være klar? Praktisk og mentalt?
Jeg har også lige set at William blev vurderet til 3200 g da jeg var 38+2 - og han endte jo så med kun at veje 3100 g - så....
Sommerfugle - ja, de begynder da at flakse - synes af og til jeg har noget, der minder om en ve - plukveerne mærker jeg ikke nedadtil - men en gang imellem synes jeg godt nok der sker et eller andet ....andet.... Er det det, man kalder snydeveer, som man har hørt flere snakke om ved 2-3-4 fødsel??
Anyways, så er vi ikke klar med det praktiske - det betyder ikke så meget denne gang - altså det meste af tøjet ligger klar i kommoden, men der er stablet en masse ovenpå, og hylderne er ikke hængt op..... Men altså, det kommer jo nok når hun er her... Tasken er da sådan nogenlunde pakket, men allervigtigst er der lavet planer for hvad vi gør med William når det går løs - hvad enten det er når han er i børnehave (hvilket jeg håber), after hours, eller om natten...
Mentalt, så hjælper det på det - specielt efter jeg har accepteret, at vi ikke behøver være 110% klar som vi var det før Williams ankomst. Men jeg håber saftsusemig godt nok på at hun stiller sig rigtigt - ville blive ked af et kejsersnit når jeg nu har født selv første gang.
Mette, T-17 dage 
Anmeld