Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

linemus

Line - har fået strøget 2 punkter på todo-listen Jeg må videre med tornadooprydningen inden sundhedsplejersken OG en studerende kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Joan ( Smallie )

Joan som stadig har en søn der er ked når han bliver afleveret i børnehave. Og en mor det ikke har det godt med at aflevere ham.

Anmeld

14. september 2010

Siber

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan som stadig har en søn der er ked når han bliver afleveret i børnehave. Og en mor det ikke har det godt med at aflevere ham.

øv for den, det er ikke sjovt!

Og forresten tillykke med den nye titel!

Knus Siber

Anmeld

14. september 2010

Plysbjørnen

Betina - som lige har købt en ny fed telefon

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2010

ivfmarie

Marie - der i dag har pustet en flamigo-kugle UD af Maltes næse...  Til stor overraskelse og fornøjelse for børnehavepersonalet, der ville have sendt ham til doktormanden.

Et godt trick at kende, når man nu er mor til Malte

Anmeld

14. september 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

Marie - der i dag har pustet en flamigo-kugle UD af Maltes næse...  Til stor overraskelse og fornøjelse for børnehavepersonalet, der ville have sendt ham til doktormanden.

Et godt trick at kende, når man nu er mor til Malte

så spør jeg lige hvordan?  bare ved at puste i det andet næsebor? den dreng er sgu for sjov..

Anmeld

15. september 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

så spør jeg lige hvordan?  bare ved at puste i det andet næsebor? den dreng er sgu for sjov..

Ved at holde ham for det modsatte næsebor, og så gi et ornli't smækmys hvor jeg pustede... vupti!

Anmeld

15. september 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

Ved at holde ham for det modsatte næsebor, og så gi et ornli't smækmys hvor jeg pustede... vupti!

Hahaha...det må også ha´set sjovt ud!

Anmeld

15. september 2010

Kaufie

Mette, har puttet knægten uden aftensmad...... Han faldt i søvn mens jeg trøstede ham - og ja, så var han bare væk..... kl 18.10

Så var det for en gangs skyld godt han fik et ordentlig læs eftermiddagsmad - to stk knækbrød og en stor banan.... Normalt spiser han ikke alverden til aften uanset hvad han får når vi kommer hjem, så....

Anmeld

15. september 2010

Marco2

AG - som skal til MD imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.