Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

Marie -  tænker ved mig selv at jeg er godt gift! Sagde "hej hej, jeg smutter til træning" kl 17, forlod manden med to unger, en hundehvalp og et rodet hus... Kom hjem kl 20 til to sovende børn, et oprydet hus, OG hjemmebagt pizza!

Synes godt om

Sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

bette

nu med 3200g baby i maven og stadig 5 uger tilbage... 

Anmeld

16. august 2010

ivfmarie

bette skriver:

Anmeld

16. august 2010

Anja

bette skriver:

WOW ! Sikke en stor baby

Anmeld

17. august 2010

Kaufie

bette skriver:

Håber næsten ikke du går tiden ud....

Mette, med en ca 700g baby og 15 uger igen...

Anmeld

17. august 2010

Kaufie

Mette, trillede en glædeståre i bilen efter at have "afleveret" William - han blev nærmest revet fra mig af en gut ved navn Casper, der bare var glad for at se min lille knægt "Kom nu, William, vi skal lege!"

SÅ dejligt at vide, at der er nogen der har valgt ham som bedste kammerat allerede - og han er kun vant til at lege med piger i mødregruppe og dagpleje - så det er virkelig skønt!

Anmeld

17. august 2010

bette

Kaufie skriver:

Håber næsten ikke du går tiden ud....

Mette, med en ca 700g baby og 15 uger igen...

håber jeg heller ik jeg gør..

Anmeld

17. august 2010

linemus

Grynt/Tina skriver:

Er spændt på om min støvsuger virker efter Aske besluttede sig for at hjælpe mig  og vupti var alt det møj hamrende beskidte vand i spanden væk

Ha ha ha ha

Anmeld

17. august 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, trillede en glædeståre i bilen efter at have "afleveret" William - han blev nærmest revet fra mig af en gut ved navn Casper, der bare var glad for at se min lille knægt "Kom nu, William, vi skal lege!"

SÅ dejligt at vide, at der er nogen der har valgt ham som bedste kammerat allerede - og han er kun vant til at lege med piger i mødregruppe og dagpleje - så det er virkelig skønt!

det er bare det en mor har brug for at opleve

Anmeld

17. august 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie -  tænker ved mig selv at jeg er godt gift! Sagde "hej hej, jeg smutter til træning" kl 17, forlod manden med to unger, en hundehvalp og et rodet hus... Kom hjem kl 20 til to sovende børn, et oprydet hus, OG hjemmebagt pizza!

Synes godt om

han er godt opdraget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.