Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Mary

Maria - er en sej mor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Kaufie

Mette, rimelig overbevist om at bettepigen heller ikke får en sut. Vi har i nat passet Williams fætter på 8 mdr - og sikke et rend for at proppe den prop tilbage på plads..... Heldigvis sov William fra det hele - men var så frisk kl 6... altså William var frisk..... ikke jeg!

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

Maria- der IGEN er på arbejde

Men som så har fri tirsdag,torsdag og fredag:-)...og så lige skal arbejde hele weekenden også..lidt nitte.

Anmeld

8. august 2010

bette

heidi som nu har fundet en vugge den bette..

og som idag har rundet 34+0 

Anmeld

8. august 2010

Siber

Rikke - der er sommer i luften, og vi skal på stranden efter vi har sagt farvel til vores venner fra DK

Anmeld

8. august 2010

Siber

bette skriver:

heidi som nu har fundet en vugge den bette..

og som idag har rundet 34+0 

vi vil se vi vil se

Anmeld

8. august 2010

bette

Siber skriver:

vi vil se vi vil se

skal se om jeg kan få taget et billede lidt senere idag

Anmeld

8. august 2010

..

Kaufie skriver:

Mette, rimelig overbevist om at bettepigen heller ikke får en sut. Vi har i nat passet Williams fætter på 8 mdr - og sikke et rend for at proppe den prop tilbage på plads..... Heldigvis sov William fra det hele - men var så frisk kl 6... altså William var frisk..... ikke jeg!

- Rikke fatter ikke folk gider at tilvænne deres børn den der prop for at skulle afvænne dem 2-3 år efter..

Anmeld

8. august 2010

ka li ja

karina -  som er træt efter en byfest som startede i druk torsdag eftermiddag.. og sluttede i nat!!!

jeg fester aldrig mere 3 dage i træk.....

men hyggeligt var det, og mit hovede fejler intet i dag... altså mere end i forvejen

Anmeld

8. august 2010

Marco2

ka li ja skriver:

men hyggeligt var det, og mit hovede fejler intet i dag... altså mere end i forvejen

er det ikke også nok? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.