Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

linemus

Macrolf skriver:

- Rikke fatter ikke folk gider at tilvænne deres børn den der prop for at skulle afvænne dem 2-3 år efter..

Så prøv at læse de svar du har fået i sutte-indlægget. Så svært er det vel heller ikke. Børn er jo forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Siber

linemus skriver:

Så prøv at læse de svar du har fået i sutte-indlægget. Så svært er det vel heller ikke. Børn er jo forskellige.

Helt enig Line, hvis, især Johanna ikke havde sut, var jeg blevet gak i låget! Og afvænningen var ikke noget problem!

Anmeld

8. august 2010

Lene76

så er det imorgen jeg ska til skanning.... glæder mig helt vildt

syntes osse sutten var super at ha i baghånden, og bestemt ik noget problem at fjerne igen.

Anmeld

8. august 2010

Marco2

Lene76 skriver:

så er det imorgen jeg ska til skanning.... glæder mig helt vildt

syntes osse sutten var super at ha i baghånden, og bestemt ik noget problem at fjerne igen.

Neeej, hvor spændende. Havde tænkt mig at spørge om ikke snart det var op over...

Hvornår skal du til JM og MD?

Troede ikke man havde så mange besøg hos JM som 2. gangs men jeg skal allerede her den 24. Men tror nu det er lidt spild af tid....

AG

Anmeld

8. august 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Neeej, hvor spændende. Havde tænkt mig at spørge om ikke snart det var op over...

Hvornår skal du til JM og MD?

Troede ikke man havde så mange besøg hos JM som 2. gangs men jeg skal allerede her den 24. Men tror nu det er lidt spild af tid....

AG

jeg ska til jdm den 3 sept. og md den 29 sept samt lægesamtale efterfølgende.

Ska desværre osse til de der kedelige sukkerbelastningstests....... så det ska jeg lige ha ringet og booket tid til

Anmeld

8. august 2010

Kaufie

Lene76 skriver:

jeg ska til jdm den 3 sept. og md den 29 sept samt lægesamtale efterfølgende.

Ska desværre osse til de der kedelige sukkerbelastningstests....... så det ska jeg lige ha ringet og booket tid til

Skal man selv booke tid til det???

Det står noteret i min vandrejournal til omkring uge 28-30, så jeg går sådan set bare og venter på indkaldelsen......

Nå, men skal til 2.lægebesøg onsdag, så må jeg høre der...

Anmeld

8. august 2010

Kaufie

Mette, pavestolt over at sønnike ikke har haft et eneste uheld siden fredag da børnehaven var på tur...

Anmeld

8. august 2010

Plysbjørnen

Betina - som har en datter der ligger i sengen og skriger "MOAR kom så her"...

Anmeld

8. august 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

er det ikke også nok? 

det er helt sikkert mere end rigeligt

Anmeld

8. august 2010

Lene76

Kaufie skriver:

Skal man selv booke tid til det???

Det står noteret i min vandrejournal til omkring uge 28-30, så jeg går sådan set bare og venter på indkaldelsen......

Nå, men skal til 2.lægebesøg onsdag, så må jeg høre der...

jeg fik brev fra skejby hvor der står jeg selv ska ringe og bestille/booke tid, men ved ik om det osse er sådan oppe hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.