Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu med næsten blefri børnehave barn
Marco2 skriver: stødhalsbånd??
stødhalsbånd??
LÅÅL, god iden, bare frem med gaffaen, elhegnet og halsbåndet, om ikke andet så bare for sjovs skyld:-)
Mary skriver: Maria - overvejer om et elektrisk hegn måske kan holde Annika på matriklen?!?!
Maria - overvejer om et elektrisk hegn måske kan holde Annika på matriklen?!?!
Vores naboer har sådan et "stødhegn" rundt om deres fiskedam, hvis alle de andre gode forslag ikke virker
linemus skriver: Line - ved ikke helt hvad jeg skal skrive... Kører lidt sur i det hele til Anja
Line - ved ikke helt hvad jeg skal skrive... Kører lidt sur i det hele til Anja
Håber du er ok, mormor!
Tynen skriver: Vores naboer har sådan et "stødhegn" rundt om deres fiskedam, hvis alle de andre gode forslag ikke virker
Nu har vi jo ligesom ikke nogen fisk der skal blive i en fiskedam, vel!?
Tynen skriver: Håber du er ok, mormor!
linemus skriver: Tja, det er vel bare en gang post-graviditetshormoner blandet med sen babyblues og utilstrækkelighed samt nerver med søvnunderskud Det går vel over engang
Tja, det er vel bare en gang post-graviditetshormoner blandet med sen babyblues og utilstrækkelighed samt nerver med søvnunderskud Det går vel over engang
Synes det er hårdt, at min krop er ved at forberede sig på at være mere vågen om natten. Jeg vil faktisk hellere sove
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128