Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Bamme

ivfmarie skriver:

I Bammes mund, eller din egen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

bette

har lige haft sp på besøg for lige at snakke mine forventninger til hende igennem super godt besøg.. fik super meget ud af det.. 

så nu er jeg meget mere rolig... og tryg ved det hele ang. amning og fødsel osv. 

Anmeld

6. august 2010

Anja

Har været til glukosebelastning i dag, så  at den ikke slår ud og siger "graviditetessukkersyge".

Anja 30+0 !!!

Anmeld

6. august 2010

ivfmarie

Anja skriver:

Har været til glukosebelastning i dag, så  at den ikke slår ud og siger "graviditetessukkersyge".

Anja 30+0 !!!

Anmeld

6. august 2010

Marco2

AG - snart på vej til Skanderborg og som den pop-tøs jeg jo er står den på:  Thomas Holm Hej Matematik Burhan G & Joey Moe Danser med Drenge Volbeat og  Medina

Anmeld

6. august 2010

linemus

Line - de 4 tøser alene hjemme Har lige opdaget at Signe og Nanna er gået totalt kolde efter bare 5 min. på sofaen. Det må være al den hygge Så skal jeg bare have puttet sugemallen og have sneget de store i seng, og så er der alene-mor-tid i stor stil!! (Skvatter sikkert omkuld i sofaen )

Anmeld

6. august 2010

bette

hvis kat denne gang kom hjem med en skive franskbrød med karry dressing på  jeg var helt i chok... 

gik ud for at kalde ham ind fordi jeg havde serveret lækkert mad til ham.. og så kommer han løbene med en skive brød i munden

Anmeld

6. august 2010

Louise mortil4

Louise - spekulerer som en gal og hader begge løsninger på problemet..... nitte.

Anmeld

6. august 2010

linemus

Line - holder "Desperate Housewives" maraton og prøver at tage sig sammen til at skrive et laaangt brev til en kær ven

Anmeld

6. august 2010

Lene76

Lene - ska hjem fra sommerhus og dårlig netforbindelse i morgen.... go weekend allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.