Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der er træt af det altid er mig der skal tage stilling til alt med ungerne. Så sæt dig dog lidt ind i det hele mand

åhh det der kender jeg alt alt for godt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

åhh det der kender jeg alt alt for godt!!!!!

Den er lige så god som når man sprøger ham hvad han vil have til aftenmad. Hvortil han så svare hvad har du lyst til.

Hvis jeg viste det havde jeg sku ikke hørt dig ad bare lavet det jeg ville have. Spasser. Åhhhhh mænd nogen gange altså

Anmeld

3. august 2010

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Den er lige så god som når man sprøger ham hvad han vil have til aftenmad. Hvortil han så svare hvad har du lyst til.

Hvis jeg viste det havde jeg sku ikke hørt dig ad bare lavet det jeg ville have. Spasser. Åhhhhh mænd nogen gange altså

Anmeld

3. august 2010

ka li ja

ja!!! og det er noget mærkeligt noget de skal være sådan.. men det er noget med testosteron og deres ene hjernehalvdel har jeg lige hørt i dag. vi kvinder planlægger, og de ser sport!!!!

så næste gang spørger du din søn.

jeg gider ikke spørge mine børn mere, for de siger altid pizza!!! eller hjemmelavet burger. gider det sgu ikke mere

Anmeld

4. august 2010

Marco2

AG - med MEGET træt børnehavebarn. Er allerede lagt i seng efter hun faldt i søvn på sofaen...

Anmeld

5. august 2010

bette

tror min kat straffer mig...

når jeg lukker ham ud om morgnen og liiige aflevere mikkel først inden jeg kommer hjem og selv får morgenmad og givet katten mad.. ja så kommer den sku bare hjem med en fugl... 

han gør det aldrig når jeg liiiige husker ham først.. bandit altså.. 

det er så klamt. 

Anmeld

5. august 2010

Marco2

AG - som har fået billet til Skanderborgfestivalen imorgen af kæresten. Han skrev det var så lang tid siden vi havde været ude at vifte med ørerne så han ville gerne ha' mig med. Han har også sørget for pasning af Emsen, så jeg skal sørme afsted imorgen

Anmeld

5. august 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

AG - som har fået billet til Skanderborgfestivalen imorgen af kæresten. Han skrev det var så lang tid siden vi havde været ude at vifte med ørerne så han ville gerne ha' mig med. Han har også sørget for pasning af Emsen, så jeg skal sørme afsted imorgen

wuuuhhhuuuuu så håber vi på godt vejr

Anmeld

5. august 2010

ka li ja

karina - har lige snakket i tlf med min gamle chef i 1 time og 10 min!!!!    troede ikke vi kunne snakke sammen mere efter alt det der har været sket

tror det bliver en god dag

kæresten kommer i eftermiddag og i aften skal vi spise gode bøffer og drikke rødvin og så skal vi op i skoven og hører musik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.