Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, vil bare gerne være den første på side 400

Nej, det vil jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

linemus

Juhuuu

Anmeld

30. juli 2010

Kaufie

linemus skriver:

Juhuuu

Anmeld

31. juli 2010

Siber

Rikke - øv 5 ugers ferie er ved at være slut. Arbejdet kalder mandag. Det er godt det kun er søndag i morgen, så jeg lige kan nå at vænne mig til det!

Anmeld

31. juli 2010

Kaufie

Siber skriver:

Rikke - øv 5 ugers ferie er ved at være slut. Arbejdet kalder mandag. Det er godt det kun er søndag i morgen, så jeg lige kan nå at vænne mig til det!

5 uger alligevel...det var da en god lang ferie!!

Min ferie slutter først tirsdag - det kan anbefales at starte med en 4 dages uge 

Anmeld

31. juli 2010

Siber

Kaufie skriver:

5 uger alligevel...det var da en god lang ferie!!

Min ferie slutter først tirsdag - det kan anbefales at starte med en 4 dages uge 

ja jeg havde lige en uges avs også 4 ugers ferie, det var ikke dårligt!

Jeg har jo egentlig kun en arbejdsuge på 4 dage, men i denne uge skal jeg være på job 7.30-17 alle ugens 5 dage. Min assistent er på ferie også får jeg en ny assistent, og hende kan jeg ikke give åbnere og lukkere i den første uge. Det bliver lige på og hårdt, også er det 9 "nye" børn, som kommer fra småbørnsavd også en sprit ny ude fra, jubiii jeg glæder mig!  og de er alle 2 og 3 år. Forhåbentlig har de alle smidt bleen i deres sommerferie

godt jeg snart skal på barsel!!!

Knus Siber

Anmeld

31. juli 2010

Marco2

Ag - Træt efter veloverstået fødselsdagsfest. Og sikke en prinsessekage.

Anmeld

31. juli 2010

ivfmarie

Marco2 skriver:

Ag - Træt efter veloverstået fødselsdagsfest. Og sikke en prinsessekage.

Vi vil da seeee!!

Anmeld

31. juli 2010

ivfmarie

Siber skriver:

ja jeg havde lige en uges avs også 4 ugers ferie, det var ikke dårligt!

Jeg har jo egentlig kun en arbejdsuge på 4 dage, men i denne uge skal jeg være på job 7.30-17 alle ugens 5 dage. Min assistent er på ferie også får jeg en ny assistent, og hende kan jeg ikke give åbnere og lukkere i den første uge. Det bliver lige på og hårdt, også er det 9 "nye" børn, som kommer fra småbørnsavd også en sprit ny ude fra, jubiii jeg glæder mig!  og de er alle 2 og 3 år. Forhåbentlig har de alle smidt bleen i deres sommerferie

godt jeg snart skal på barsel!!!

Knus Siber

Nu må du sgu lige huske at du er dansker!! Det hedder afspadsering! Jeg troede sgu lige at du havde haft ondt i en uge!

Anmeld

31. juli 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Nej, det vil jeg

Og ved I hvad.. jeg vil skrive svar nr 4000!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.