Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Klap, klap, klap klap... nu lige på min ryg!!!!

JEZZ..............

og det fortsætter big time.............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Bamme

Stumpen skriver:

og det fortsætter big time.............

Ja, endda selvom andre ikke har læst den omtalte tråd.

Jeg lavede lige en Tryne: pjukede lige en lille smule i min mund.

Men hey; så blev de jo også set og hørt, ik?

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Ja, endda selvom andre ikke har læst den omtalte tråd.

Jeg lavede lige en Tryne: pjukede lige en lille smule i min mund.

Men hey; så blev de jo også set og hørt, ik?

Du er sku en kælling, som jeg nødig vil møde  

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

Stumpen skriver:

Du er sku en kælling, som jeg nødig vil møde  

Pas på vi ikke lige pludselig står F2F i Mini-zoo...

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Pas på vi ikke lige pludselig står F2F i Mini-zoo...

Sælger hermed mit årskort!!!  Nogen højstbydende?? (eller hvad sådan noget hedder)

Anmeld

7. juli 2010

..

Opdagede lige pludseligt i vores arbejdstids kalender at jeg stod til at have fridag idag - underligt nok eftersom jeg intet anede om det

Gik så til en af lederne og spurgte om jeg havde fri og det havde jeg, dagde så det var ok, nu var jeg jo kommet men om jeg kunne gå 2 timer før i stedet.. Svaret var nej, nu må vi lige se hvordan driften er, du må skrive dig op ligesom alle andre der gerne vil gå før

Sagde så at jeg jo ligesom ikke var medregnet i driften hele dagen så det burde jo ikke være et problem.. Fik så lov at gå 1½ time før og så bruge min frokost på at gå, så jeg har fri 2 timer før..

Anmeld

7. juli 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har en søster der besvimer i tide og utide. Øv hvor er det synd for hende.

Og nu må hun så ikke køre bil de næste 3 måneder ind til de finder ud af noget mere. Ikke nemt at passe arbejde så.

Anmeld

7. juli 2010

Mary

Macrolf skriver:

Opdagede lige pludseligt i vores arbejdstids kalender at jeg stod til at have fridag idag - underligt nok eftersom jeg intet anede om det

Gik så til en af lederne og spurgte om jeg havde fri og det havde jeg, dagde så det var ok, nu var jeg jo kommet men om jeg kunne gå 2 timer før i stedet.. Svaret var nej, nu må vi lige se hvordan driften er, du må skrive dig op ligesom alle andre der gerne vil gå før

Sagde så at jeg jo ligesom ikke var medregnet i driften hele dagen så det burde jo ikke være et problem.. Fik så lov at gå 1½ time før og så bruge min frokost på at gå, så jeg har fri 2 timer før..

Det giver sgu da ikke nogen mening! I princippet burde du da bare kunne smutte da du opdagede det??? Ikk? 

Anmeld

7. juli 2010

ivfmarie

Marie - i ægløsningssmertehelvede.. Hvorfor faen bliver de ved med at komme - jeg skal jo ikke bruge flere!?!

Anmeld

7. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mettes fætter slipper tilsyneladende utrolig heldigt med KUN at have mistet synet på det ene øje og hørelsen på det ene øre...... Alt andet er der fremgang med 

Utroligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.