Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Plysbjørnen

birgittemarie skriver:

Tusind tak Betina.

Det kan ikke være helt nemt, det med at være sikker på, man ikke skal have flere børn... MEN. Der findes jo kunstig insemination, hvis manden alligevel går hen og bliver medgørlig om nogle år.

Det er rigtigt... Men når jeg sidder og tænker det igennem ved jeg godt at det er den mest fornuftige beslutning vi har tage... 

Jeg går og ser frem til at jeg om ca 20 uger skal aflevere en skriftlig hilsen til min chef... og så ellers fra nytår, gå hjemme og hygge mig... Det vil vi hellere for at skåne familien for mere stess end højst nødvendigt som en følgevirkning af mit arbejde... og ja der er ikke økonomisk plads til 3 børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

birgittemarie

BetinaTrold skriver:

Det er rigtigt... Men når jeg sidder og tænker det igennem ved jeg godt at det er den mest fornuftige beslutning vi har tage... 

Jeg går og ser frem til at jeg om ca 20 uger skal aflevere en skriftlig hilsen til min chef... og så ellers fra nytår, gå hjemme og hygge mig... Det vil vi hellere for at skåne familien for mere stess end højst nødvendigt som en følgevirkning af mit arbejde... og ja der er ikke økonomisk plads til 3 børn...

Det lyder som en god beslutning. Men hvem ved, om I vinder i lotto lige pludselig...

Anmeld

8. juli 2010

Lene76

Lene - snart fri, og senere tid til 1 lægebesøg

Anmeld

8. juli 2010

Marco2

AG - SOM HAR HANDLET IND TIL FRUGTSPYD OG BAGT PIZZASNEGLE TIL EMILYS AFSKEDSFEST... UPS CAPps imorgen. Samt 3 x sæbebobler så de har noget sjov til festen.

Anmeld

8. juli 2010

linemus

Line - lige hjemvendt fra søstjerneafslutningsfest i børnehaven med en meget træt familie. Måtte desværre sætte mig i sofaen og amme den mor-hungrende Sofie, mens far putter de pylrede børn

Anmeld

9. juli 2010

Kaufie

Mette, lettere skræmt efter denne besked:

Ifølge TV2/Nords oplysninger er politiet lige nu på jagt efter en indvandrer, der er bevæbnet med et oversavet jagtgevær i Nørresundby.

...skulle man lige tage et par ekstra timer på jobbet i Sønder Tranders indtil de fanger den sindsyge gut??

Kl er 20 min OVER ferietid!!!

Anmeld

9. juli 2010

Mary

Kaufie skriver:

Mette, lettere skræmt efter denne besked:

Ifølge TV2/Nords oplysninger er politiet lige nu på jagt efter en indvandrer, der er bevæbnet med et oversavet jagtgevær i Nørresundby.

...skulle man lige tage et par ekstra timer på jobbet i Sønder Tranders indtil de fanger den sindsyge gut??

Kl er 20 min OVER ferietid!!!

Gisp! 

Anmeld

9. juli 2010

Millebasse

Camilla - hjemvendt efter en super hyggelig fødselsdagsformiddag i Bastians børnehave, som desværre endte med to store hudafskrabninger til Bastian

Anmeld

9. juli 2010

Mary

Maria - holder en minipause i forberedelserne til hele to fødselsdagsfejringer i weekenden. Er pt igang med pizza'er, lagkage og frugfad  ....altså at lave det, ikke spise 

Anmeld

9. juli 2010

Kaufie

Mette, har ikke længere et dagplejebarn...... Stor dag med kage, is, sæbebobler, aflevering af pæretræ og en ordentlig stak billeder fra de sidste 2 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.