Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

Marie - i ægløsningssmertehelvede.. Hvorfor faen bliver de ved med at komme - jeg skal jo ikke bruge flere!?!

det er påvirkning fra jobbet....   du skal lære at lade være med at tage dit job med hjem.. er der aldrig nogen der har fortalt dig det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

Marie - i ægløsningssmertehelvede.. Hvorfor faen bliver de ved med at komme - jeg skal jo ikke bruge flere!?!

Er du nu oss helt sikke rpå det?

Anmeld

7. juli 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

det er påvirkning fra jobbet....   du skal lære at lade være med at tage dit job med hjem.. er der aldrig nogen der har fortalt dig det..

Ha ha ja... Hos os har man "stjålet af kassen" hvis man bliver gravid ...

Anmeld

7. juli 2010

ivfmarie

Stumpen skriver:

Er du nu oss helt sikke rpå det?

aber doch!!

Jeg er for gammel til at donere skidtet væk, og manden har ikke "liv i trussen" længere, så det er rent ressourcespild med ægløsning en gang om måneden!

Anmeld

7. juli 2010

linemus

Line - er blevet ringet op af eks-arbejdspladsen, der havde brug for hjælp Så ka' de lære det...

Anmeld

7. juli 2010

Mary

Maria - har haft en meget begivenhedsrig dag med Annika, og fortryder lige nu måske bare en anelse, at jeg har sagt ja til at holde mødregruppe i morgen  Men så er det jo godt man har en bagemaskine og en brødblanding der bare kræver lidt vand  

Anmeld

8. juli 2010

..

Rikke - er mødt for tidligt på job og syntes det er klammo og sidde og lytte på en af cheferne har noget der minder om tlf sex med sin affære (han tror ikke jeg kan høre det..)

Anmeld

8. juli 2010

birgittemarie

Macrolf skriver:

Rikke - er mødt for tidligt på job og syntes det er klammo og sidde og lytte på en af cheferne har noget der minder om tlf sex med sin affære (han tror ikke jeg kan høre det..)

Aaad!! Stodder! Når du engang ikke arbejder der mere, er du næsten nødt til at lade et eller andet lille ord falde.

Knus Birgitte - mega overtræt af pludselig at have baby, der først falder i søvn kl. 1 to dage i træk og så ellers vågner hver anden time og råber - kl. 3 blev kl. 4.30, før vi fik ham til at sove igen - "natten igennem." Hvad for en nat? Mand jeg er træt! Nå, men bortset fra det, er han nu stadig en lille lækkerbolle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Plysbjørnen

birgittemarie skriver:

Aaad!! Stodder! Når du engang ikke arbejder der mere, er du næsten nødt til at lade et eller andet lille ord falde.

Knus Birgitte - mega overtræt af pludselig at have baby, der først falder i søvn kl. 1 to dage i træk og så ellers vågner hver anden time og råber - kl. 3 blev kl. 4.30, før vi fik ham til at sove igen - "natten igennem." Hvad for en nat? Mand jeg er træt! Nå, men bortset fra det, er han nu stadig en lille lækkerbolle.

Nøj hvor er han kær.... Mine æggestokke begynder snart at Klapre... De har ikke fattet at der ikke kommer flere børn

Anmeld

8. juli 2010

birgittemarie

BetinaTrold skriver:

Nøj hvor er han kær.... Mine æggestokke begynder snart at Klapre... De har ikke fattet at der ikke kommer flere børn

Tusind tak Betina.

Det kan ikke være helt nemt, det med at være sikker på, man ikke skal have flere børn... MEN. Der findes jo kunstig insemination, hvis manden alligevel går hen og bliver medgørlig om nogle år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.