Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Helle30

Helle, der har en stakkels hund, som må rende rundt med krave på for ikke at slikke sig dér, hvor dyrlægen har pillet mandigheden af ham tidligere på dagen. Han brager ind i alting, og humoren har han vidst også mistet; ihvertfald så han temmelig anstrengt ud, da jeg spurgte ham, om det er ham, de kalder for "skærm"trolden.... Fniis. Ai, stakkels Samson.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

..

birgittemarie skriver:

Aaad!! Stodder! Når du engang ikke arbejder der mere, er du næsten nødt til at lade et eller andet lille ord falde.

Knus Birgitte - mega overtræt af pludselig at have baby, der først falder i søvn kl. 1 to dage i træk og så ellers vågner hver anden time og råber - kl. 3 blev kl. 4.30, før vi fik ham til at sove igen - "natten igennem." Hvad for en nat? Mand jeg er træt! Nå, men bortset fra det, er han nu stadig en lille lækkerbolle.

Han er bare SÅ lækker, sød og mild din dejlige dreng

Anmeld

9. juli 2010

Tynen

Trine - Har nu hermed officielt opgivet at få tidligt børnefri aften.. Så er det da godt at vi ikke skal fejre fødselsdag med 35 gæster på en gang her i weekenden, og endnu bedre at huset da SLET IKKE ligner en bombet lokum... Eller nowet

Anmeld

9. juli 2010

birgittemarie

Macrolf skriver:

Han er bare SÅ lækker, sød og mild din dejlige dreng

Tusind tak Rikke.

Knus Birgitte, som har opdaget, at hun bor i gåafstand - og vel at mærke i meget smuk gåafstand - til IKEA. Men som i den anledning har fået vabler på trædepuderne og - ikke mindst - på inderlåret.

Anmeld

10. juli 2010

Lise

Lise - har netop sendt størstesønnen afsted på campingsferie med besserne i fire dage - det længste han nogensinde har været væk fra BÅDE mor og far. Håber det går godt

Anmeld

10. juli 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn har haft en fantastisk fødselsdag idag

Anmeld

10. juli 2010

linemus

Line - der har overlevet 2. feriedag med vildbasserne men hjemmet ser også ud derefter

Anmeld

10. juli 2010

..

birgittemarie skriver:

Tusind tak Rikke.

Knus Birgitte, som har opdaget, at hun bor i gåafstand - og vel at mærke i meget smuk gåafstand - til IKEA. Men som i den anledning har fået vabler på trædepuderne og - ikke mindst - på inderlåret.

Rikke - som undres over at du først har opdaget det nu, det er jo et genialt shoppe sted (og så har de udemærket billig mad)..

Hvor belastende med vabler, kender det!! Jeg går aldrig i nederdel eller med bare ben - H-A-D-E-R når mine fede lår gnider mod hinanden i varmen..

Anmeld

10. juli 2010

Mary

Maria - har nu præsteret at holde fødselsdag for Annika intet mindre end 4 gange....i år!  

Anmeld

10. juli 2010

Kaufie

Mette, som ikke kunne spise noget til aften - og nu har fået smittet manden med craving efter hotdogs....... Godt der er pause i sådan en fodboldkamp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.