Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

..

Rikke - er mega nysgerrig ang den falske profil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Rikke - er mega nysgerrig ang den falske profil..

ROSA har skrevet at den var fake..

Anmeld

4. juli 2010

Susan1978

Susan som ikke skal stresse i morgen eftermiddag når jeg skal hente børn, for indkøbet har jeg lige klaret på superbest.dk..  så det blir leveret til døren i morgen eftermiddag.(1.gang det afprøves)

Er godt nok spændt på om det er ordentlige varer man får.

nat nat

Anmeld

5. juli 2010

Siber

Rikke - får manden til Bornholm i dag, også skal vi hente tøserne hos farmor og farfar i morgen, jubiiii! Så er der dømt camping

Anmeld

5. juli 2010

Nadi

Lise skriver:

Lise - synes hun har gjort et røverkøb i Jem&fix idag. Fik dette til kun 1500 (inkl. rutchebane). alle andre steder koster det 4.000-5.000 kr  Så er bedsteforældrefødselsdagsgaven ordnet

Nej den var fin!! Må vist hellere sende manden afsted til jem&fix

Anmeld

5. juli 2010

Lene76

Lene - hyggelig dag idag men kun 2 dpunger hvor af den ene er Viktor og den anden hans bedste ven  så masser af fis og ballade

Anmeld

5. juli 2010

Susan1978

Susan1978 skriver:

Susan som ikke skal stresse i morgen eftermiddag når jeg skal hente børn, for indkøbet har jeg lige klaret på superbest.dk..  så det blir leveret til døren i morgen eftermiddag.(1.gang det afprøves)

Er godt nok spændt på om det er ordentlige varer man får.

nat nat

Det kan anbefales..

der var kun et enkelt løg der var lidt blødt og ikke så rart i nettet med løg ellers var alle andre varer tip top og gode udløbsdatoer.. var ellers lidt bange for om man bare fik alt det der var ved at udløbe.

Anmeld

5. juli 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Det kan anbefales..

der var kun et enkelt løg der var lidt blødt og ikke så rart i nettet med løg ellers var alle andre varer tip top og gode udløbsdatoer.. var ellers lidt bange for om man bare fik alt det der var ved at udløbe.

Jeg har også oprettet mig som bruger.. men har ikke lige prøvet det endnu... Det er sgu ellers service. Bestil inden middag og få det efter 16 - samme dag!

Marie

Anmeld

5. juli 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

Jeg har også oprettet mig som bruger.. men har ikke lige prøvet det endnu... Det er sgu ellers service. Bestil inden middag og få det efter 16 - samme dag!

Marie

Men er det ikke også en skræmmende udvikling eller lever jeg i stenalderen??

Anja-der igen er varm inde på øffen...tsk tsk....

Anmeld

5. juli 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Men er det ikke også en skræmmende udvikling eller lever jeg i stenalderen??

Anja-der igen er varm inde på øffen...tsk tsk....

Pas nu på at du ikke bliver stemplet som et forstyrret og styrende kvindemenneske
Det er sgu ikke lige som de gamle dage... Haaaaaiyaaaaa!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.